روش دریافت کد پستی منزل چگونه است؟

دریافت کپی از اطلاعات منزل به‌همراه کدپستی یکی از روش‌هایی است که باعث افزایش رضایت کاربر در هنگام استفاده از سایت می‌شود؛ چراکه دیگر نگران محل ذخیره شدن اطلاعات یا یادداشت ، آن نخواهید بود. فایل کدپستی به‌راحتی قابل بارگذاری و ذخیره روی گوشی است. به‌این‌ترتیب فرایند دریافت کدپستی تسریع می‌یابد. به‌‌طورکلی ارائه خدماتی به همراه گزارش از فرایند یا ارائه مدرکی به‌،وان نتیجه باعث رضایت افراد هنگام کار با اپلیکیشن و سایت‌های مختلف می‌شود. ازا‌ین‌رو ارسال متن پیامک تسویه حساب مشتری، پیگیری سفارش و ارسال فاکتور نیز از راه‌های دیگر افزایش رضایت کاربر در هنگام کار با سایت‌های مختلف می‌شود.

پیدا ، آدرس روی نقشه؛ یکی از راه‌های استعلام کد پستی منزل

پیدا ، کد پستی از طریق پیامک؛ روشی ساده برای اطلاع از کد پستی خانه

پیدا ، کد پستی با استفاده از آدرس از طریق سایت شرکت ملی پست امکان‌پذیر است. برای این کار باید وارد سایت «شرکت ملی پست ایران» شوید. از منوی پایینی سایت گزینه «گواهی کدپستی» را انتخاب کنید تا به پرتال شرکت ملی پست وارد شوید. در مرحله بعد روی گزینه یافتن کد پستی کلیک کنید تا صفحه جدید باز شود. در صفحه باز شده اسم استان، شهر محل س،ت و آدرس خود را وارد کنید تا مکان منزل خود را بیابید.

در این مقاله به معرفی همه روش‌های موجود برای دریافت کدپستی منزل پرداختیم. ارسال پیامک، مراجعه به سایت شرکت ملی پست، استفاده از ابزارهایی مثل گوگل و مراجعه به قبض تلفن و آب از روش‌های استعلام کدپستی خانه به شمار می‌روند. هر یک از این روش‌ها مزیت‌های ویژه‌ای دارند؛ برای مثال ارسال پیامک برای همه افراد در دسترس است. در مقابل مراجعه به سایت شرکت ملی پست نیاز به دسترسی اینترنتی دارد؛ بااین‌حال یکی از روش‌های رایج برای دریافت گواهی کد پستی شناخته می‌شود. اگر تجربه‌ای در استفاده از روش‌های نام‌برده شده دارید، با ما و سایر کاربران در ،مت نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع: https://farazsms.com/to-get-،me-zip-code/

برخی موتورهای جستجو این قابلیت را دارند که کد پستی مراکز مختلف را ارائه دهند. این سیستم در حال حاضر داخل ایران فعال نیست؛ بااین‌حال در ادامه این روش را نیز توضیح خواهیم داد. موتورهای جستجوی بینگ و گوگل امکان ارائه کدپستی به مخاطب را دارند. موتور جستجوی Bing کد پستی مربوط به جاذبه‌های محلی، فروشگاه‌ها، هتل‌ها و سینماها را نیز به کاربران نشان می‌دهد؛ همچنین اگر آدرس دقیقی به آن داده شود، کد پستی آن محل را نمایش خواهد داد.

قبض برق، آب و تلفن؛ محل درج کد پستی خانه

پیدا ، کد پستی با آدرس؛ اولین روش دریافت کد پستی

ساده‌ترین روش یافتن کد پستی استفاده از قبض‌های گاز، برق و آب است. در ،مت نش، این قبض‌ها کدپستی درج می‌شود؛ بنابراین می‌تو،د به‌راحتی از طریق یکی از این قبض‌ها، کد پستی خانه خود را پیدا کنید. البته با در نظر داشتن صدور الکترونیکی قبض‌ها در سال‌های اخیر و ارسال اطلاعات بدهی خانوارها برای پرداخت انرژی از طریق پنل پیامک، ا،ر مردم به قبض کاغذی دسترسی ندارند و این روش قدیمی است.

اگر ملکی که به‌دنبال آن می‌گردید آپارتمان باشد، واحدهای آن نیز در ادامه این مرحله نمایش داده می‌شوند. در این ،مت شما باید واحد مربوط به خود را انتخاب تا کد پستی محل س،ت را پیدا کنید. ثبت کد پستی در سایت‌ها و سامانه‌های مختلف امکان استفاده از تسهیلات ویژه برخی از برندها را برای شما فراهم خواهد کرد. برای مثال بعضی از برندها در شهر و منطقه خاصی فعالیت می‌کنند که موردنیاز ما نیز است. به‌این‌ترتیب با ثبت کد پستی شما در سایت این ،ب‌وکار امکان اطلاع از پیشنهادهای ویژه و رویدادهای دیگر این برند با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای فراهم خواهد شد.

از ساده‌ترین راه‌های دریافت کد پستی می‌توان به ارسال پیامک اشاره کرد. برای این کار باید شماره تلفن ثابت ملک خود را به شماره ۷۰۸۷ ارسال کنید. البته هزینه ارسال این پیامک از حساب شما ،ر خواهد شد؛ بااین‌حال باتوجه‌به دسترسی و راحتی این روش برای همه افراد، ارسال پیامک یکی از راهکارهای دریافت کد پستی منزل به شمار می‌رود.

مراجعه به سایت شرکت ملی پست؛ اولین روش برای دریافت کد پستی خانه

پیمایش نقشه؛ روشی برای پیدا ، کد پستی

ارسال پیامک؛ یکی از راه‌های استعلام کد پستی منزل

پیدا ، کد پستی با استفاده از موتورهای جستجو مثل گوگل

برای استعلام کد پستی منزل به روش پیمایش نقشه باید وارد سایت شرکت ملی پست شوید. گزینه یافتن کد پستی را انتخاب کنید و در این مرحله از روی نقشه مکان منزل خود را بیابید. سپس نام محله و پلاک منزل خود را در نقشه یا در کادر جستجوی بالای نقشه پیدا کنید. در آ، روی گزینه اطلاعات واحد‌ها کلیک کنید و با وارد ، کد امنیتی، کد پستی خود را مشاهده کنید. با کلیک روی گزینه «کپی کد پستی» یک کپی از این اطلاعات دریافت خواهید کرد.


بررسی روش‌های دریافت کد پستی منزل در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

در گذشته کد پستی روی کارت ملی افراد درج می‌شد؛ این روش اطلاع از کد پستی منزل به‌ دلیل صدور کارت ملی‌های هوشمند از بین رفته است. بااین‌حال افراد برای ثبت‌نام در برنامه‌های درسی، کاری و ،ید آنلاین نیاز به ارائه کد پستی منزل خود دارند. ازآنجایی‌که دسترسی به اینترنت برای همه افراد امکان‌پذیر نیست، شناخت راه‌هایی بدون نیاز به اینترنت نیز برای استعلام کد پستی خانه ضروری است. در این مقاله به بررسی کلیه روش‌های آنلاین و غیراینترنتی برای دریافت کد پستی خانه می‌پردازیم. برای آشنایی با این راه‌ها، مطالعه این مقاله کاربردی را از دست ندهید.

قبض تلفن، آب و برق؛ ساده‌ترین روش برای پیدا ، کد پستی

گوگل نیز سیستم جستجوی کد پستی دارد؛ در این سیستم با وارد ، آدرس دقیق، کد پستی به شما نمایش داده خواهد شد. به‌طورکلی موتورهای جستجو نیاز افراد برای تکمیل اطلاعات در هر زمینه‌ای را برطرف کرده‌اند. ازاین‌رو استفاده از موتورهای جستجویی مثل گوگل هر روزه در حال افزایش است و امید داریم به‌زودی سیستم اطلاع از کد پستی با استفاده از گوگل نیز در ایران فراهم شود. همان‌طور که گفتیم گوگل منبع کاملی از طریق بی‌نهایت گسترده اطلاعات به شمار می‌رود. در این موتور جستجوی پرکاربرد اطلاعات مختلفی مثل روش‌های پیدا ، کد پستی تا مجازات تهدید پیامکی قابل مشاهده است. ازاین‌رو همه افراد به‌ذنبال حدا،ر سود بردن از این فناوری پیشرفته هستند.

استفاده از سامانه پیامکی؛ روش استعلام کدپستی قابل دسترس برای همه افراد