یک مسابقه برگزار کنید تا برند شما بیشتر شناخته شود و فروش شما افزایش پیدا کند.
وب سرویس
شکی نیست که استفاده از پیامک برای ارتباط با مشتریان، یک امر حیاتی برای بسیاری از ،ب و کارها (به خصوص ،ب و کارهای خدماتی) است. اما چه چیزی باعث شده پیامک تا این حد در تجارت اهمیّت داشته باشد؟ بیایید با هم، دلیل این موضوع را بفهمیم:
ارتباط مستقیم
،ب و کار شما نیاز به فروش بیشتر دارد. برای این منظور باید:
- مشتریان فعلی را به برند خود وفادار نگه دارید. شاید برایتان جالب باشد بد،د آمارها نشان دادهاند که 40% از درآمد ثابت ماهیانۀ شما توسط مشتریان وفادارتان تامین میشود.
- همواره مشتریان جدیدی برای خود بدست آورید. بدون جذب مشتریان جدید، شما هیچوقت نمیتو،د ،ب و کار خود را گسترش دهید.
ارسال هر پیامک تنها چند ریال هزینه دارد و ارسالهای شما میتوانند دهها برابر بازگشت خواهند داشت.
امکان ارزیابی نتایج
امروزه دیگر، همه گوشی همراه دارند و شما میتو،د با تمام جامعه در ارتباط باشید.
ارسال پیامک در لحظه
پیشنهادی وسوسهکننده به مشتری بدهید. مثلاً یک کوپن تخفیف برایش ارسال کنید.
خدمترس،
خدمات متنوعی ارائه دهید. مثلاً اصالت یک کالا را بعد از دریافت کد آن تائید کنید.
نظرسنجی
تبلیغ شما در ،ری از ث،ه ارسال و معمولاً همان لحظه توسط مخاطبان دیده میشود.
تبلیغات هدفمند
از مشتریان بخواهید در مورد کیفیت محصولات و خدمات شما یا … نظر بدهند.
مسابقه
بازاریابی پیامکی چیست؟
هیچ چیزی نمی تواند بهتر از آمار جه، مربوط به پیامک باشد. آماری که میتواند چشمهایتان را از تعجب ، کند و البته، نشان دهد که چرا پیامک واقعاً میتواند موثر باشد.
- 96% دارندگان گوشیهای هوشمند، از پیامک استفاده میکنند.
- یک فرد معمولی، روزی 150 بار به تلفن همراه خود نگاه میاندازد.
- 98% از پیامکهای ارسالی به ظرف همان 90 ث،ه اول خوانده میشوند.
- میانگین وصول کوپنهای پیامکی 20% است. این ی،ی بعد از ارسال 100 کوپن تخفیف از طریق پیامک، به طور متوسط 20 نفر از آن استفاده خواهند کرد.
- نرخ مشارکت مخاطب با پیامک، 6 الی 8 برابر بیشتر از ایمیل تبلیغاتی است.
- پیامکهای تبلیغاتی که حاوی کوپنهای تخفیف هستند، 10 برابر بیشتر از کوپنهایی که از سایر روشها منتشر میشوند، مورد استفاده قرار میگیرند.
- 68% از مشتریان میخواهند پیشنهادات پیامکی دریافت کنند.
- با توجه به گزارشMAIL CHIMP، تنها 2/4% از تمامی ایمیلهای ارسالی منجر به کلیک بر روی لینک محتوا میشود، در حالیکه پیامک با نرخ کلیک 19% در این زمینه نیز پیشتاز است.
- 43% از مصرفکنندگان، از طریق پیامک با یک برند در ارتباط هستند.
- 22% از پیامکهای دریافتی به دوستان و آشنایان ارسال میشوند.
- حداقل 90% از کاربران تلفنهای همراه که شماره موبایل آنها در لیست بانک شماره برند محبوبشان قرار داشته، ،وان کردهاند که از امتیازات مادی و م،وی محسوسی در قالب پیامکهای دریافتی بهرهمند شدهاند.
با پیامک میتو،د محصولات و خدمات خود را تبلیغ و برند خود را به مخاطبها معرفی کنید.
اطلاعرس،
شما نه تنها به مشتریان پیامک ارسال میکنید، که میتو،د از آنها پیامک هم دریافت کنید.
اتوماسیون پیامکی
میخواهیم ببینیم که آیا بازاریابی پیامکی واقعاً میتواند تاثیری در ،ب و کارتان داشته باشد یا نه؟
بازاریابی پیامکی راهکاری است که میتواند در هر دو مورد به شما کمک کند. با پیروی از اصول درست، پیامک میتواند به یکی از سادهترین، موثرترین و البته، کمهزینهترین روشهای بازاریابی شما تبدیل شود.
به کمک سامانه پیامکی میتو،د خدمترس، اتوماتیک پیامکی راه بیندازید.
هزینه ارسال پایین