راهنمای کامل تنظیم نت ایرانسل

در ادامه نحوه فعالسازی GPRS را در گوشی‌های اندروید و آیفون شرح می‌دهیم. بااین‌حال آشنایی با نحوه اجرای تنظیمات اینترنت ایرانسل در سایت رسمی این اپراتور مشخص شده است. به‌طورکلی سایت ایرانسل راهنمای خوبی برای استفاده از انواع خدمات این اپراتور من، است. سوال‌های متداول و پرتکرار مش،ین ایرانسل در سایت این اپراتور پاسخ داده می‌شود. همچنین امکان اطلاع خدمات ارائه‌شده مثل حجم باقی‌مانده بسته اینترنتی، استعلام شماره سیم کارت های به نام من با کد ملی و ثبت‌نام برای بسته‌های پیامکی در این سایت وجود دارد.

استفاده از کد دستوری ussd؛ یکی از راه‌های انجام تنظیمات اینترنت ایرانسل

تنظیمات دستی اینترنت ایرانسل؛ دومین روش برای استفاده از نت این اپراتور

دومین روشی که قصد معرفی آن را برای دریافت تنظیمات و فعال‌سازی اینترنت ایرانسل داریم، به کار بردن تنظیمات دستی است. در این روش شما باید مستقیماً به settings گوشی تلفن همراه اندروید یا آیفون خود مراجعه و تنظیمات را به‌صورت دستی روی گوشی اعمال کنید. مسیر فعالسازی اینترنت ممکن است در گوشی‌های مختلف کمی متفاوت باشد؛ بااین‌حال برای انجام تنظیمات اینترنت باید وارد ،مت شبکه گوشی شوید. سپس از طریق این بخش و با استفاده از گزینه Access Point Names تنظیمات GPRS اینترنت ایرانسل ارائه شده توسط این اپراتور را فعال کنید.

دسترسی به اینترنت از طریق تلفن همراه امکان مدیریت بهتر کانال‌های اجرای استراتژی را برای مدیران ،ب‌وکارها تسهیل می‌کند. برای مثال مدیریت پنل پیامکی، رسانه‌های جمعی و سایت با استفاده از اینترنت به‌راحتی انجام می‌شود.

روش سوم فعال سازی اینترنت ایرانسل؛ دریافت تنظیمات آنلاین

روش سوم راه‌اندازی اینترنت ایرانسل؛ دریافت تنظیمات آنلاین

راه‌اندازی اینترنت ایرانسل؛ راهکار دسترسی به انبوه اطلاعات در فضای وب

پس از فعال شدن اینترنت به فضای گسترده وب برای ،ب اطلاعات متنوع دسترسی خواهید داشت. فقط کافی است تا عبارت مورد نظر را در گوگل و موتورهای جستجوی دیگر وارد کنید. فضای اینترنت به‌ویژه بستر من،ی برای ،ب‌وکارها به‌منظور افزایش تعامل بیشتر با مخاطبان به شمار می‌رود. در این فضا ایده‌های بکر و کمتر دیده شده برای گسترش تعامل و افزایش مخاطبان است. برای مثال یافتن استراتژی‌های تبلیغات و متن‌های تاثیرگذار منطبق با قو،ن کپی رایتینگ از ویژگی‌های اینترنت است. پیدا ، متن‌های تبلیغاتی من، برای حفظ تعامل با کاربران در من،ت‌های مختلف مثل متن محرم تسلیت رسمی، تبریک اعیاد و تولد شخصی از مزایای دسترسی به اینترنت محسوب می‌شوند.

اجرای تنظیمات GPRS ایرانسل در آیفون؛ اقدامی برای راه‌اندازی اینترنت

در روش اول برای تنظیمات نت ایرانسل از شماره‌گیری کد USSd استفاده و کد دستوری #2*4*555* را شماره‌گیری کنید. در این روش با استفاده از کد فعال‌سازی اینترنت ایرانسل، امکان استفاده از بسته‌های اینترنتی این اپراتور فراهم می‌شود. بعد از اجرای کد USSD ایرانسل، یک پیامک configuration message شامل تنظیمات GPRS ایرانسل برای شما ارسال خواهد شد. بعد از دریافت پیام GPRS ایرانسل را نصب کنید. در مرحله آ، برای راه‌اندازی برنامه و اینترنت ایرانسل رمز 1234 را وارد کنید.

ارسال پیامک‌هایی مثل پیام کوتاه configuration و تایید برای سازمان‌های مختلف با استفاده از پنل اس ام اس رایگان امکان‌پذیر است. در این پنل امکان ارسال پیام کوتاه انبوه برای مخاطبان و مش،ین یک ،ب‌وکار وجود دارد.

اجرای تنظیمات GPRS؛ اقدای برای راه‌اندازی اینترنت ایرانسل

برای انجام تنظیمات اینترنت irancell گوشی‌ آیفون به بخش Cellular وارد شوید؛ سپس در صفحه جدید Cellular Data را فعال و در بخش می، صفحه، روی گزینه cellular data network کلیک کنید. در مرحله بعد و در صفحه باز شده روی گزینه APN کلیک کنید و به صفحه مشخصات APN در گوشی آیفون بروید. در این مرحله برای نام اینترنت خود مقدار mtnirancell را بنویسید. بعد از انجام این کار روی دکمه Home بزنید و گوشی خود را یک‌بار خاموش و روشن کنید. در نهایت اینترنت گوشی آیفون شما فعال شده است و گزینه‌های اینترنت بالای گوشی شما نمایش داده می‌شود.

بعد از اتمام این مراحل امکان استفاده از اینترنت ایرانسل روی گوشی شما وجود دارد. از ،مت تنظیمات Network یا Connectivity گوشی‌ استفاده از داده را روشن و تلفن را به اینترنت وصل کنید. وقتی اینترنت همراه فعال شد، یک آی، کوچک با نشان‌دادن نوع اینترنت و سرعت آن در بالای صفحه موبایل‌تان نمایش داده می‌شود. در صورتی‌که در اجرای فرایند تنظیمات اینترنت ایرانسل دچار مشکل شدید از تکنولوژی هوش مصنوعی برای پیدا ، راه‌حل استفاده کنی. فناوری چت جی پی تی برای بافتن پرسش به انواع سوال‌ها کاربرد دارد. برای ،ب اطلاعات بیشتر درمورد این فناوری، مقاله «چت جی پی تی چیست» را مطالعه کنید.

اینترنت ایرانسل چگونه راه اندازی می‌شود؟ اگر شما نیز به‌تازگی سیمکارت ایرانسل ،یده‌ باشید، احتمالا این سوال را برای انجام تنظیمات نت ایرانسل در ذهن دارید. شرکت ایرانسل دومین اپراتور تلفن همراه در کشور است که در سال‌های گذشته بخش عظیمی از مش،ین اینترنت را به‌ خود اختصاص داده است. ارائه اینترنت پرسرعت 4G همراه با مودم، یکی از خدمات این اپراتور پرکاربر به شمار می‌رود که سرعت گشت‌وگذار در فضای وب را بالا برده است. در این مقاله قصد داریم تا راهنمای کاملی از انجام تنظیم نت ایرانسل را ارائه دهیم. در این مطلب نحوه دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل را در گوشی‌های اندروید و آیفون برای شما توضیح خواهیم داد تا به کمک آن بتو،د از اینترنت ایرانسل در گوشی همراه خودتان استفاده کنید.

روش اول تنظیم نت ایرانسل، استفاده از کد دستوری

در ،مت Name، عبارت Irancell-Internet و در بخش APN نیز، عبارت mtnirancell را وارد کنید. پس از وارد ، این دو گزینه، اینترنت گوشی شما فعال خواهد شد؛ البته برای استفاده از داده روی گوشی‌تان باید آن را یک بار خاموش و روشن کنید.

در سومین روش تنظیم نت ایرانسل باید وارد صفحۀ دریافت آنلاین تنظیمات اینترنت شرکت ایرانسل شوید. در مرحله بعد با استفاده از فرمی که در صفحه وجود دارد، اینترنت همراه ایرانسل را روی شماره‌تان تنظیم و فعال کنید. برای جلوگیری از سردرگم شدن بر اثر استفاده از این روش، مراحل زیر را به ترتیب اجرا کنید:

  1. شماره همراه ایرانسل خودتان را وارد و روی دکمه ارسال رمز کلیک کنید تا رمز برایتان پیامک شود.
  2. در صفحه جدید، دوباره شماره تلفن‌تان را به همراه رمزی که به‌ صورت پیامک دریافت کردید،‌ وارد کنید. بعد از آن در صفحۀ جدید تنظیمات اینترنت ایرانسل را تیک زده و روی دکمۀ دریافت تنظیمات کلیک کنید.
  3. پس از چند دقیقه کوتاه، پیامکی را شامل تنظیمات اینترنت دریافت خواهید کرد. آن را Save یا Install کنید. در صورت نیاز به وارد ، رمز در این مرحله از 1234 استفاده کنید.


راهنمای کامل تنظیم نت ایرانسل در بلاگ فراز اس ام اس
راهنمای مطالعه

در این مقاله به بررسی روش‌های تنظیم نت ایرانسل پرداختیم. به‌طورکلی سه روش استفاده از تنظیمات دستی، دریافت تنظیمات آنلاین و استفاده از کد دستوری برای راه‌اندازی اینترنت ایرانسل استفاده می‌شوند. فرایند اجرای هر یک از این روش‌ها تفاوت است؛ بااین‌حال در نهایت به امکان استفاده از بسته‌های اینترنت ایرانسل ختم می‌شوند. در صورت داشتن سوال در مورد راه‌اندازی اینترنت ایرانسل در ،مت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگو باشیم.


منبع: https://farazsms.com/set-irancell-net/

برای دریافت تنظیمات GPRS در اندروید به  ،مت تنظیمات گوشی مراجعه و گزینه Connections را انتخاب کنید. در صفحه بازشده ابتدا گزینه Mobile Networks و بعد Access Point Names را بزنید. در نهایت بر روی دکمه Add که در بالای صفحه قرار گرفته است، کلیک کنید. پس از انجام مراحل گفته شده، صفحه‌ای جدید باز می‌شود که برای انجام ادامه تنظیمات مراحل زیر را انجام دهید.

اجرای دستی تنظیمات ایرانسل؛ روشی برای دسترسی به اینترنت

تنظیمات GPRS ایرانسل در اندروید چگونه انجام می‌شود؟