وقتی پیام خود را بدون هیچ امتیازی برای مخاطب ارسال میکنید، جنبه تبلیغاتی بودن آن باعث میشود افراد توجه چند، به آن نکنند. ولی اگر پیام شما حاوی امتیازی مثل کد تخفیف، استفاده از سرویس رایگان و هر چیزی باشد که میتو،د برای مشتریان خود در نظر بگیرید، مخاطب را درگیر میکند. این نوع پیامها بیشتر قابلیت ارسال و اشتراک با دیگران دارند.
خلاقیت را به متن پیامک خود بیفزایید
مقرونبهصرفه
در پاسخ به نمونه پیامک رستوران باید گفت که این روش مقرونبهصرفه و کمهزینه است. اگر به تازگی یک رستوران افتتاح کرده باشید یا ،بوکار کوچک خانگی دارید ممکن است نتو،د هزینه زیادی برای انجام تبلیغات و بازاریابی انجام دهید. بنابراین استفاده از روش ارسال پیامک به ،وان یکی از بهترین راهکارها برای جذب مشتریان جدید شناخته خواهد شد. بازاریابی از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی برای رستورانها از بسیاری از روشهای دیگر کم هزینهتر است.
دسترسی به تعداد زیادی از مخاطبان
بازاریابی پیامکی برای رستورانها و ،بوکارهای مشابه مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. با وجود ظهور روشهای مدرنتر و جدیدتر در این حوزه، تبلیغات پیامکی همچنان توانستهاند بازدهی و اثربخشی خود را حفظ کنند. بدین ترتیب هنوز هم ،بوکارهای رستوران و غذاپزی از اساماس مارکتینگ به ،وان راهی برای یافتن مشتریان جدید استفاده میکنند. این روش مزایای زیادی به همراه دارد. مقرونبهصرفه و کمهزینه بودن، امکان دسترسی به تعداد زیادی از مخاطبان، بازدهی سریع، احتمال یافتن مشتریان وفادار به شکل گسترده و منعطف بودن این روش از مزایای آن به حساب میآیند.