اگر میخواهید تورهای جذاب خود را به مشتریان اطلاع دهید، حتماً باید این کار را به موقع و درست انجام دهید. به ،وان مثال بسیاری افراد دوست دارند که در زمان تولد امام رضا به مشهد سفر کنند. روز بعد از تولد امام برای ارسال پیام سفر مشهد برای تولد امام رضا اقدام من،ی نخواهد بود. پس حتماً پیشنهادهای خود را به صورت بهروز و در زمان من، اطلاعرس، کنید.
۳- استفاده از کلمات جذاب
لیست (VIP) از مشتریان خود تهیه کنید. ،، را در این لیست قرار دهید که در سال گذشته بیش از یک بار از خدمات مجموعه شما استفاده کردهاند. شما میتو،د تخفیفهای جذاب و تورهای لحظه آ،ی با قیمت من، را ابتدا برای این افراد ارسال کنید. با استفاده از این روش میزان علاقه آنها به مجموعه شما افزایش خواهد یافت. همچنین بهتر است پیامکی که برای افراد موجود در این لیست ارسال میشود اندکی متفاوتتر باشد. متن پیامک ارسالی برای این افراد بهتر است اندکی صمیمیتر باشد.
۵- اطلاعرس، تأخیرها
اگر از یک یا چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی استفاده کردهاید، اما هنوز تأثیر من، آن را در میزان فروش مشاهده نکردهاید، حتماً توجه به برخی نکات را از یاد بردهاید. علاوه بر نکات گفته شده در ،مت قبل، نکات دیگری نیز وجود دارد که باید به صورت کلی به آن توجه کرد. این نکات عبارتند از:
۱- زمان ارسال
پس از این که به نکات مهم در خصوص پیامک و تأثیر آن در افزایش مشتری آژانسهای مسافرتی اشاره کردیم، اکنون ،ت آن رسیده که چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی را با هم مرور کنیم. این نمونه متن پیامکها عبارتند از:
،ید آسان، لذتبخش و سریع بلیط هواپیما با آژانس هواپیمایی (نام آژانس)
،ید بلیط هواپیما تنها در ۵ دقیقه با آژانس (نام مجموعه)
آیا مید،د تا به حال چند بار بلیط هواپیمای خود را گران ،یدهاید؟ قیمتها را مقایسه کنید.
با دیدن قیمت بلیطهای هواپیمای آژانس (نام آژانس) تعجب نکنید!
تنها با یک تماس بلیط هواپیمای خود را تهیه کنید.
آ،ین فرصت برای شرکت در تور (نام شهر) با تخفیف.
تخفیفهای ما را از دست ندهید.
تور جدید شهر (نام شهر) را از دست ندهید.
ارزانترین تور (نام شهر)
صفرهای سفر ریخت، تخفیفهای ویژه تورهای مجموعه (نام آژانس)
جمعبندی
بسیاری از آژانسهای هواپیمایی برای کار اطلاعرس، و تبلیغات از ارسال پیامک انبوه استفاده میکنند.
استفاده از این روش برای آنها مزایای متفاوتی مانند هزینه کم، تأثیر بالا، سرعت زیاد و توجه بیشتر به مشتریان همیشگی دارد.
همچنین استفاده از این روش کاربردهای متفاوتی برای آژانسهای هواپیمایی دارد. آنها میتوانند مواردی مانند تخفیفها، رویدادها، تورها و بسیاری موارد دیگر را در زمان من، اطلاعرس، کنند.
توجه به مواردی مانند ساعت ارسال پیام، متن جذاب، استفاده از کلمات جذاب برای مخاطب مانند تخفیف، توجه به قیمت رقابتی و چک ، پیامهای دریافتی از جمله کارهایی است که باعث میشود تأثیر بیشتری از بازاریابی پیامکی ببرند.
در این متن به چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی اشاره کردهایم که میتوان از آنها استفاده کرد.
با استفاده از پیامک تبلیغاتی میتوان در خصوص کیفیت خدمات و تور نظرسنجی انجام داد. با بررسی و آنالیز نتایج به دست آمده از این نظرسنجی میتوان متوجه نقاط ضعف و قوت مجموعه شوید. زم، که این نقاط ضعف و قوت را متوجه شدید، میتو،د برای رفع نقاط ضعف و تقویت بیشتر نقاط قوت برنامهریزی کنید تا آژانس موفقتری داشته باشید. همچنین این کار یک استراتژی بازاریابی برای آژانس هواپیمایی نیز هست. با استفاده از این روش به مسافران یادآوری میکنید که پس از سفر نظر او همچنان برای مجموعه اهمیت دارد. این کار باعث میشود در ذهن مسافران هک شوید و همیشه نام مجموعه شما را به خاطر داشته باشند.
کاربردهای سامانه پیامکی برای آژانسهای هواپیمایی
۲- در هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی برای آژانسهای هواپیمایی باید به چه نکاتی توجه شود؟
علاوه بر موارد گفته شده، توجه به برخی نکات و استفاده من، از آنها در بازاریابی پیامکی بهتر آژانسهای مسافرتی نقش دارد. از مهمترین نکاتی که باید به آنها توجه کرد، میتوان از موارد زیر نام برد.
در بازههای زم، متفاوت، تورهای جدید را به همراه تخفیفهای آن به اطلاع مشتریان خود برس،د.
چند ساعت مانده به زمان حرکت، با ارسال یک پیامک، زمان و محل حضور را به مسافران یادآوری کنید.
چند دقیقه مانده به حرکت با ارسال یک پیامک برای مسافران سفر خوشی را آرزو کنید.
پس از بازگشت از سفر، با ارسال پیامکی از حضور وی در تور تشکر کنید و میزان رضایت او را جویا شوید.
من،تها و جشنهای متفاوت را با ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان خود تبریک بگویید.
چند نکته مهم برای تأثیر بیشتر پیامک تبلیغاتی
۱- مزایای استفاده از ارسال پیامک انبوه برای آژانسهای هواپیمایی چیست؟
گاهی تمام ظرفیت تورهای آژانسهای هواپیمایی پر نمیشوند. در این هنگام آژانسهای هواپیمایی با استفاده از تخفیفهای من،، قصد فروش بلیطهای باقی مانده را دارند. پیامکها به سرعت به دست مشتریان میرسند و همین امر باعث میشود تا بتوان در زمان کوتاه، پیام تبلیغاتی را به دست مشتریان رساند و آنها هم بتوانند قبل از زمان پرواز هواپیما، تور خود را رزرو کنند. همین امر باعث شده تا بسیاری از شرکتهای هواپیمایی با استفاده از پیامکهای تبلیغاتی، تورهای لحظه آ،ی خود را به مشتریان اطلاع دهند.
۴- انجام نظرسنجی
ممکن است یک تور به دلایل متفاوت مانند وضعیت آبوهوا، نقص فنی هواپیما و بسیاری موارد دیگر با تأخیر مواجه باشد. شما میتو،د به محض مطلع شدن از این تأخیر، آن را با استفاده از پیامک به مسافران اطلاع دهید تا آنها بتوانند برنامهریزی من،ی برای زمان رسیدن به محل قرار و فرودگاه داشته باشند. این کار علاوه بر این که باعث میشود تا مسافران از تأخیر به وجود آمده کمتر ناراحت شوند، باعث میشود تا بدانند با یک مجموعه منظم طرف هستند و میتوانند روی اطلاعرس،های من، آن حساب باز کنند. در ادامه یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی برای این مواقع را با هم مرور میخو،م.
مسافر گرامی تور (نام شهر مقصد)، پرواز شما به دلیل (دلیل تأخیر) با (میزان تأخیر) مواجه است. (نام آژانس هواپیمایی)
نکاتی برای بازاریابی بهتر آژانسهای مسافرتی
ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یکی از ارزانترین روشهای تبلیغات است. این نوع تبلیغات میتواند باعث شود تا افراد بسیاری با خدمات و تورهای یک آژانس مسافرتی آشنا شوند و در صورت علاقه از آن استفاده کنند. در میان تمام روشهای تبلیغاتی، استفاده از ارسال پیامک به صورت انبوه را باید یکی از بهترین، ارزانترین و همچنین موفقترین روشها دانست که میتواند باعث شود مخاطبان زیادی با مجموعه شما، تورهایی که برگزار میکنید و خدمات دیگری که ارائه میدهید، آشنا شوند.
۳- سرعت بالا
ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه، این روزها تبدیل به یکی از من،ترین روشهای تبلیغاتی شده است. استفاده از این روش برای آژانس مسافرتی، مزایای متفاوتی به همراه دارد. در ادامه به برخی از مهمترین مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی برای آژانسهای هواپیمایی اشاره خواهیم کرد.
۱- توجه به مشتریان همیشگی
بر اساس تحقیقاتی که در خصوص آژانسهای هواپیمایی و مسافرتی انجام شده، حدود ۴۰ درصد از درآمد این مجموعهها از مشتریان دائمی تأمین میشود. پس باید بگوییم که حفظ مشتریان همیشگی یکی از مهمترین کارهایی است که هر آژانس هواپیمایی باید به آن توجه کند. بسیاری از ،، که از خدمات یک مجموعه مسافرتی استفاده کرده و از آن راضی بودهاند، باز هم به آن آژانس مراجعه خواهند کرد. پس اگر یک آژانس هواپیمایی برای این مسافران، یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی مانند ارائه تخفیف را به صورت من، بفرستد، این افراد دوباره به آنها مراجعه خواهند کرد.
۲- هزینه کم و تأثیر بالا
زمان ارسال پیامک تبلیغاتی بسیار مهم است. بسیاری از مجموعهها از یک یا چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی که متن جذابی دارند استفاده کردهاند. اما باز هم برایشان سؤال است که چرا نتوانستهاند نظر مخاطبان را جلب کنند. یکی از دلایل عدم موفقیت این مجموعهها، عدم توجه به زمان ارسال پیامک است. بسیاری افراد دوست ندارند در زمان استراحت و خواب، برایشان پیامک ارسال شود. به همین دلیل باید پیامک تبلیغاتی در ساعات من، برای مخاطبان ارسال شود. سه بازه زم، من، برای ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد که این بازههای زم، عبارتند از:
۸ تا ۱۰ صبح
۱۲ تا ۲ ظهر
۴ تا ۶ عصر
۲- ارسال پیشنهادهای بهروز
در هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی نباید توجه به مواردی مانند ساعت ارسال پیام، متن جذاب، استفاده از کلمات جذاب برای مخاطب مانند تخفیف، توجه به قیمت رقابتی و چک ، پیامهای دریافتی را از یاد برد.
برخی مواقع در برخی شهرها و کشورها، نمایشگاهها و همایشهایی برای برخی مشاغل و اصناف برگزار میشود. شما با اطلاعرس، درست در خصوص این رویدادها هم میتو،د به افراد مشغول در این اصناف برای بهبود کارشان کمک کنید و هم فروش مجموعه را افزایش دهید.
۴- تهیه لیست مشتریان (VIP)
۳- کاربردهای ارسال پیامک برای آژانسهای هواپیمایی را نام ببرید؟
گاهی آژانس های مسافرتی برای جذب بیشتر مسافر اقدام به ارائه تخفیفهای جذاب روی تور مسافرتی خود میکنند. اما باید بد،د که این تخفیفها به تنهایی باعث افزایش فروش نمیشود. برای اینکه بتو،د افزایش فروش را به بهترین شکل تجربه کنید، نیاز است تا افراد بیشتری از این تخفیفها مطلع شوند. به همین دلیل میتوان این تخفیفها را برای مشتریان خود پیامک کنید. با توجه به این که هزینه ارسال پیامک کم و مقرون به صرفه است، نه تنها افزایش فروش را تجربه خواهید کرد، بلکه یک تبلیغات بسیار من، و عالی نیز انجام دادهاید.
۳-اعلام رویدادها به افراد
ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه کاربردهای متفاوتی برای آژانسهای هواپیمایی دارد. آنها میتوانند مواردی مانند تخفیفها، رویدادها، تورها و بسیاری موارد دیگر را در زمان من، اطلاعرس، کنند.
قطعاً شما تنها آژانس هواپیمایی نیستید که از پیامک برای تبلیغات استفاده میکند. بسیاری مجموعههای دیگر نیز با ارسال چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی، قصد دارند تا بر تعداد مشتریان خود بیفزایند. به همین دلیل در هنگام اعلام قیمت تورها حتماً به رقبای خود توجه کنید و قیمتهای رقابتی و من، اعلام کنید تا مخاطبان به تورهای شما علاقهمند شوند.
۵- متن جذاب با استفاده از نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی
همه افراد قرار نیست با تمام تورهای شما آشنا باشند و زمان آنها را بدانند. آژانسهای هواپیمایی با استفاده از سرویس ارسال پیامک میتوانند تورها و رویدادهای متفاوت را به مشتریان اطلاع دهند. با استفاده از این روش، مشتریان و مخاطب، که دوست دارند در این تورها شرکت کنند، به راحتی از زمان آنها مطلع میشوند و با مجموعه تماس میگیرند تا اقدامات بعدی را انجام دهند.
۲- اعلام تخفیفها
متن پیامکها تأثیر بسیار زیادی روی مخاطبان دارد. به همین دلیل، زم، که قصد دارید برای مخاطبان خود پیامک ارسال کنید، حتماً زم، را برای نوشتن یک متن من، و جذاب اختصاص دهید. در انتها این مطلب چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی را خواهیم آورد.
۶- چک ، پیامکهای دریافتی
کلماتی مانند تخفیف، آفر، ارزان و بسیاری کلمات مشابه دیگر برای افراد بسیار جذاب است. بسیاری از مخاطبان پیامکهای حاوی این کلمات را باز میکنند تا شاید بتوانند از موقعیت من،ی که برای سفر پیش آمده استفاده کنند. در نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی میتو،د این کلمات را مشاهده کنید.
۴- اعلام قیمتهای رقابتی
یک مجموعه هواپیمایی با استفاده از سرویس پیامکی میتواند اقدامات متفاوتی را انجام دهد تا از مزایای آنها بهرهمند شود. از مهمترین کاربردهای یک سامانه پیامکی برای آژانس هواپیمایی، میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- اطلاعرس، تورها
سرعت بالا در اطلاعرس،، هزینه پایین و مقرون به صرفه و تأثیر بالا از مهمترین مزایای استفاده از ارسال پیامک به صورت انبوه است.
این روزها مجموعهها و اصناف مختلفی برای انجام کار تبلیغاتی خود از ارسال پیامک انبوه استفاده میکنند. ارسال پیامک تبلیغاتی برای معرفی انواع تورها و خدمات یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی است. صاحبان آژانس های هواپیمایی با استفاده از همین روش سعی دارند تا بتوانند، تورهای بیشتری به مشتریان خود معرفی کنند و با افزایش مشتری، سود خود را افزایش دهند. در این مطلب ابتدا نکاتی در خصوص ارسال پیامک تبلیغاتی را برای این کار بیان میکنیم و سپس به چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی اشاره خواهیم کرد. با ما تا انتها همراه باشید.
چرا آژانسهای هواپیمایی باید به تبلیغات پیامکی اهمیت دهند؟