کمپین تبلیغات پیامکی چیست؟ + 4 اشتباه در تبلیغات پیامکی

وقتی تصمیمی می‌گیرید یک کمپین تبلیغاتی راه بیاندازید، بهتر است بد،د این کمپین در چه بخش‌هایی از ،ب‌وکار شما کاربرد دارد و یا می‌تواند چه بخش‌هایی را برای شما احیا کند. در ادامه به برخی از کاربردهای اصلی کمپین تبلیغاتی اشاره می‌کنیم.

معرفی محصول یا خدمت جدید

اما باید بد،د کمپین پیامک تبلیغاتی از حساسیت‌های ویژه‌ای نیز برخودار است. متن پیامک‌های تبلیغاتی عموما کوتاه و مختصر است. پس باید در نوع تبلیغات خود دقت کنید تا بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشید. در ادامه به 4 اشتباه مهم در کمپین تبلیغات پیامکی اشاره می‌کنیم.

چه اشتباهاتی کمپین تبلیغات پیامکی شما را از مسیر خود منحرف می‌کند؟

کمپین‌های تبلیغاتی که با پیامک طراحی می‌شوند یکی از بهترین روش تبلیغات به حساب می‌آیند. زیرا در عین حال که در دسترس هستند و افراد در حالت آفلاین نیز می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند، بسیار به‌صرفه هستند و با سرعت بیشتری نیز به سراسر نقاط کشور ارسال می‌شوند. با دارا بودن یک نقشه راه و استراتژی من،، می‌تو،د یک کمپین پیامکی خوب راه‌اندازی کنید.

اگر لحن متن شما بسیار جدی باشد، مخاطب با آن ارتباطی نمی‌گیرد. پس تا جای ممکن از لحن صمیمی و دوستانه به همراه کلمات ترغیب‌کننده برای ارسال پیامک خود استفاده کنید. قرار دادن راه ارتباطی مانند شماره تماس، آدرس وبسایت و یا آدرس شبکه‌های اجتماعی شما در متن پیامک تبلیغاتی نیز بسیار مهم است. در این میان توجه کنید املای درست کلمات را فراموش نکنید. یک تبلیغات خوب، باید حرفه‌ای نوشته شود.

پاسخگو نبودن به مشتریان کمپین تبلیغات پیامکی

کمپین ایمیل مارکتینگاگر قصد دارید برای مشتری‌های خود لینک ثبت‌نام در یک وبینار را ارسال کنید، آن‌ها را از دوره‌های جدید خود باخبر کنید و یا لیستی از محصولات خود را برای آن‌ها بفرستید، کمپین ایمیل مارکتینگ یکی از راه‌های خوب برای این کار است.

کمپین تبلیغات پیامکی

معرفی محصول جدید در کمپین تبلغاتی وقتی یک محصول جدید تولید کرده‌اید و یا خدمتی را برای مشتری‌های خود در نظر گرفته‌اید، با کمک کمپین‌های تبلیغاتی می‌تو،د در سریع‌ترین زمان ممکن این محصول جدید را معرفی کنید. این کار به فروش بیشتر محصول شما نیز کمک می‌کند.

جذب مشتری جدید یا بازگرداندن مشتری‌های قبلی

به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/4-mistakes-in-sms-advertising-campaign/

یک کمپین تبلیغاتی خوب و بهینه، در انتها به فروش خوبی هم منجر خواهد شد. شما با استفاده از روش‌های مختلف تبلیغات، به افراد مختلفی که به محصول یا خدمت شما نیاز دارید وصل می‌شوید و محصول خود را ارائه می‌کنید.

انواع کمپین‌های تبلیغاتی

این کمپین تبلیغاتی برای این است که وبسایت شما در سرچ کلمات، در رتبه‌های بالاتری قرار بگیرد و پیشنهاد صفحات اول گوگل، سایت و محصول شما باشد.

کمپین ایمیل مارکتینگ

پاسخگویی درست به مشتریان کمپین تبلیغات پیامکیتصور کنید کمپین شما در حال انجام است و مدام از طریق راه‌های ارتباطی که در متن پیامک خود قرار داده‌اید با شما تماس گرفته می‌شود. اما شما نمی‌رسید به همه آن‌ها پاسخ بدهید و یا در پاسخ گویی تعلل می‌کنید. این کار باعث می‌شود مشتری‌های شما دلسرد شوند و اعتماد خود را از دست بدهند. حتی ممکن است شما را به دیگران نیز پیشنهاد نکنند. پس سعی کنید ظرفیت‌های پاسخگویی خود را افزایش دهید و یک راه ارتباطی سریع را در پیامک خود وارد کنید.

کمپین تبلیغاتی وقتی شما برای رسیدن به اه،ی خاص در ،ب‌وکارتان، برای تبلیغات گسترده‌ای به روش‌های مختلف برنامه‌ریزی می‌کنید، در واقع یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کرده‌اید. کمپین‌های تبلیغاتی اه، مختلفی مانند افزایش مشتری، افزایش فروش، بازگشت مشتری‌های سابق، معرفی برند و… را دنبال می‌کنند.

کمپین تبلیغاتی چه کاربردهایی دارد؟

تبلیغ در اینستاگرامیکی از پلتفرم‌هایی که می‌تو،د در آن کمپین تبلیغاتی خود را راه‌اندازی کنید، اینستاگرام است. بهتر است پیش از هرچیزی هدف، مخاطب، رقبا و برنامه خود را مشخص کنید و سپس بر اساس آن‌ها یک استراتژی من، بنویسید. شما به کمک اینستاگرام می‌تو،د بازده خوبی از کمپین خود دریافت کنید.

 

حرف آ،

فکر کنید برای تبلیغات کوله‌پشتی دخترانه، برای بازنشستگان یک سازمان ،تی پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. به نظرشما این کار بی‌ربط و عجیب نیست؟ انتخاب مخاطبین هدف اشتباه می‌تواند مسیر تبلیغاتی شما را به طور کلی عوض کند. در ضمن تمام هزینه‌های شما نیز از بین می‌رود. این در حالی است که هیچ بازدهی من،ی هم از این تبلیغات دریافت نمی‌کنید.

زمان نامن، برای ارسال تبلیغات

یکی از روش‌های به‌صرفه و سریع در بین سایر کمپین‌های تبلیغاتی، کمپین پیامکی است. قدم اول برای راه‌اندازی یک کمپین تبلیغات پیامکی ،ید پنل اس ام اس است. اینکه باید چه پنلی ،یداری کرد تا با قابلیت‌های مختلف آن بتوان کمپین استانداری طراحی کرد، بسیار مهم است. برای اطلاع بیشتر از نحوه اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی مقاله ما را بخو،د.

کمپین تبلیغات پیامکی چیست؟

چه عواملی باعث می‌شود تا کمپین تبلیغاتی شما دچار مشکل شود و از ارزش آن کاسته شود؟ در این مقاله قصد داریم اشتباهی که از ارزش کمپین تبلیغات پیامکی شما می‌کاهد اشاره کنیم. همراه ما باشید.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین‌های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که به کمک آن‌ها می‌تو،د ،ب‌وکار خود را به دیگران معرفی کنید. بیایید با برخی از پر کاربردترین آن‌ها آشنا شویم.

کمپین تبلیغاتی بازدیدی در اینستاگرام

آیا تا به حال برای ،ب‌وکار خود کمپین تبلیغات پیامکی راه‌اندازی کرده‌اید؟

شاید به نظر برخی کمپین پیامکی بسیار ساده باشد و با هر روشی بتوان آن را اجرا کرد. ولی اصل ماجرا اینطور نیست. بسیاری از افراد با همین پیش فرض جلو می‌روند و بعد از اینکه کمپین به اندازه کافی بازدهی نداشت، فکر می‌کنند کمپین تبلیغات پیامکی هیچ فایده‌ای ندارد. بیایید با چند اشتباه بزرگ در این نوع نوع از کمپین آشنا شویم.

انتخاب مخاطب اشتباه برای کمپین تبلیغات پیامکی

امیدواریم با کمپین تبلیغات پیامکی به خوبی آشنا شده باشید و بتو،د ازایران راه برای ،ب و کار خود به بهرین شکل تبلیغات کنید. اگر در این مسیر دچار مشکل شدید و یا نیاز به مشاوره داشتید کافی است از بخش پشتیب،، تیکت ارسال کنید و یا با شماره  02163404 تماس بگیرید.

در این روش استفاده از تبلیغات اینفلوئنسری نیز بسیار رواج دارد. زیرا به کمک اینفلوئنسرهای مرتبط با ،ب‌وکار خود، می‌تو،د سریع‌تر به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.

کمپین تبلیغاتی موتورهای جست‌وجو

زمان نامن، برای ارسال تبلیغاتباید دقت کنید زمان ارسال پیامک شما باید به درستی انتخاب شود. مثلا صبح خیلی زود و یا آ، شب زمان من،ی برای تبلیغ نیست. حتی ارسال پیامک تبلیغات در زمان‌هایی مانند بازی‌های تیم ملی فوتبال، سودی برای شما ندارد. زیرا حواس همه به بازی فوتبال است و احتمال نادیده گرفتن پیامک تبلیغاتی شما بسیار زیاد است.

متن نامن، برای پیامک تبلیغاتی

ممکن است شما بنا به هر دلیلی مشتری‌های سابق خود را از دست داده باشید. اگر بتو،د یک کمپین تبلیغاتی خوب طراحی کنید و مجددا با مشتری‌های خود ارتباط بگیرید، امکان بازگشت آن‌ها بسیار زیاد است. همچنین با کمک کمپین و ارسال پیشنهادات ویژه، می‌تو،د مشتری‌های جدیدی برای خود جذب کنید.

افزایش فروش