15 نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی + استراتژی های کسب موفقیت

این موضوع را به یاد داشته باشید که یک پیامک تنها به قصد تبلیغات مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. بلکه می‌تو،د اسم آرایشگاه و برند شما را به گوش همشهریان و حتی سایر مشتریان از شهرهای دیگر نیز آشنا کند. همچنین یک نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی می‌تواند در برقراری ارتباط بهتر با مشتری بسیار مؤثر باشد. اما برای نوشتن یک پیامک تبلیغاتی چه برای آرایشگاه و چه سایر مشاغل، باید به یک سری از نکات توجه شود. در ادامه به معرفی این نکات می‌پردازیم.

خلاق بنویسید.

پیامک تبلیغاتی

روی روزهای تعطیل یا من،ت‌های خاص مانور دهید.

از طرفی نباید در این بین از مشتریان قبلی خود غافل شوید. برای مثال می‌تو،د از مک،سم پاداش برای مشتریان قبلی خود نیز استفاده کنید تا همچنان با تشویق آن‌ها به استفاده از خدماتتان، از این افراد مشتریان همیشگی و وفادار بسازید. این کار حتی می‌تواند باعث شود که برخی مشتریان، سالن شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند که این عمل نیز در رشد آرایشگاه شما بسیار مؤثر خواهد بود.

جزئیات پیامک‌ها را دنبال و آن‌ها را بهینه کنید.

هرگز مانند ا،ر افرادی که از پیامک‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند، عمل نکنید. شما تنها نباید روی درآمد حاصل از ارسال پیامک دقیق شوید. بلکه با توجه به جزئیات پیامک‌های قبلی و رفع مشکلات می‌تو،د پیامک‌های بهینه‌تری تولید کنید که خود به خود در رشد درآمد شما تأثیرگذار خواهند بود.

جمع‌بندی

  • پیامک تبلیغاتی راهی مؤثر برای شناخته شدن انواع سالن‌های زیبایی خواهد بود.
  • از نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی می‌تو،د برای نظرسنجی، آگاهی از طرح‌های تخفیفی، معرفی برند، معرفی خدمات جدید و به طور کلی جذب مشتری استفاده کنید.
  • در نوشتن متن پیامک تبلیغاتی باید به سادگی متن، خلاقیت در نوشتن، عدم ایجاد مزاحمت و بهینه‌سازی پیامک توجه کنید.
  • هنگام نوشتن متن‌ پیامک‌های تبلیغاتی حتماً به جذاب و تأثیرگذار بودن آن‌ها توجه کنید.

پرسش‌های پرتکرار

  1. چگونه سالن‌های زیبایی می‌توانند از پیامک‌های تبلیغاتی برای رشد برند خود استفاده کنند؟

سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها با ارسال قیمت خدمات، آگاهی‌سازی مخاطبان درباره طرح‌های تخفیفی یا خدمات جدید می‌توانند در جذب مشتریان و بازاریابی برند خود مؤثر عمل کنند.

  1. یک نمونه پیامک تبلیغاتی باید حاوی چه مواردی باشد؟

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

توجه داشته باشید که این روزها باید متفاوت باشید تا توجه افراد به شما جلب شود. یکی از راه‌های مؤثر در متفاوت بودن این است که از کوپن‌های تخفیفی و تشویقی در متن پیامک خود استفاده کنید. برای مثال در متن نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی بنویسید که تا بازه زم، خاصی برای این نوع خدمات تخفیف ۳۰ درصدی قرار داده‌اید. این کار مخاطب را وادار به انجام واکنش می‌کند و تردیدی برای او بر جای نخواهد گذاشت.

سطح مزاحمت خود را کاهش دهید.

علاوه بر مواردی که ذکر کردیم، می‌تو،د از پیامک‌های انبوه به منظور آگاه‌سازی مخاطبین خود نیز استفاده کنید. برای مثال در زم، که یک خدمت جدید مثل پا،ازی صورت را به لیست فعالیت‌های سالن خود اضافه می‌کنید، می‌تو،د با آگاه ، مشتریان بالقوه و کنونی آن‌ها را تشویق کنید که از خدمات جدید شما نیز استفاده کنند.

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

به همین دلیل اصلاً جای تعجب نیست که خدمات پیامک تبلیغاتی تا حد زیادی می‌توانند برای سالن‌های زیبایی و رشد ،ب‌وکار آن‌ها تفاوت ایجاد کنند. نکته جالب هنگام استفاده از این شیوه، قیمت به‌صرفه و البته تأثیرگذاری زیاد است. بیایید به صورت تخصصی‌تر به مؤثرترین استراتژی‌های بازاریابی پیامکی برای آرایشگاه‌ها نگاهی بیندازیم و چندین نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی را نیز بررسی کنیم و از آن‌ها ایده بگیریم.

هیچ ، از خواندن متن‌های تکراری و خسته‌کننده خوشش نمی‌آید. در عوض نوشتن یک متن جذاب هر چند کوتاه یا بلند می‌تواند مخاطب را ترغیب به انجام ع،‌العمل کند. بنابراین بسیار مهم است که متن خوب و من،ی بنویسید.

خلاصه و مفید باشید.

نحوه استفاده آرایشگاه‌ها از پیامک‌های تبلیغاتی

نحوه استفاده آرایشگاه‌ها از پیامک‌های تبلیغاتی

بسیاری از افراد می‌خواهند بدانند که چگونه آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی می‌توانند از خدمات پیامک تبلیغاتی به نفع خود استفاده کنند. به عبارت ساده‌تر مشاغل زیادی هستند که به تأثیر بازاریابی پیامکی اعتقادی ندارند. اما در اینجا به شما نشان می‌دهیم که یک سالن زیبایی چگونه می‌تواند از چندین نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی به نفع شناخت برند و رشد درآمدزایی خود استفاده کند.

ارسال لیست قیمت

امتیاز به این مطلب

یکی دیگر از استراتژی‌های ارسال پیامک تبلیغاتی برای آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی این است که از پیامک‌های نظرسنجی و بازخوردی استفاده کنید. چیزی که مخاطب را وادار به انجام ع،‌العمل کند و به نوعی او را با برند شما درگیر کند. برای ترغیب مشتریان به پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها، می‌تو،د از طرح‌های تخفیفی و پاداش استفاده کنید.

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/advertising-sms-beauty-salon/

تا اینجا به نحوه چیدن استراتژی پیامک تبلیغاتی اشاره کردیم. بعد از بررسی استراتژی‌های لازم برای بهره‌مندی از پیامک‌های بازاریابی آرایشگاه‌ها، در ادامه قرار است به معرفی چندین نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی به تفکیک خدمات مختلف اشاره کنیم. شما هم می‌تو،د با ایده گرفتن از این پیامک‌ها و یا حتی استفاده از آن‌ها به رشد برند خود کمک بیشتری بکنید.

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی برای خدمات مو

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی برای خدمات پوست

برای اینکه بتو،د نظر افراد بیشتری را به خود جلب کنید، بهتر است هدایا و خدمات اضافی را خصوصاً برای ،، که هنوز از خدمات شما استفاده نکرده‌اند، در نظر بگیرید. برای مثال وقتی پیامکی با این مضمون ارسال می‌کنید که: «مشتریان اول در کنار اولین اصلاح صورت می‌توانند از خدمات آبرس، سالن به صورت رایگان استفاده کنند»، قادر خواهید بود که توجه بسیاری از افرادی را که قصد اصلاح صورت دارند به خود جلب کنید.

پیامک طرح‌های تخفیف

پیامک طرح‌های تخفیف

برای مثال یک نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی برای ترغیب می‌تواند شامل این جمله باشد: «به نظر شما هزینه کدام یک از خدمات زیر به صرفه نیست؟ به ده نفر از ،، که به نظرسنجی پاسخ دهند، خدمات م،کور و پدیکور رایگان اهدا می‌شود.» چنین متن‌هایی می‌توانند مانند یک معجزه روی خانم‌ها تأثیرگذار باشند و آن‌ها را به مشتریان همیشگی شما تبدیل کنند. استفاده از پیامک‌های نظرسنجی می‌تواند تأثیر زیادی در بینش شما برای تعیین استراتژی‌های بازاریابی داشته باشد. زیرا شما را با نیازهای مخاطب آشنا و هماهنگ می‌کند.

نکات مهم هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی سالن‌های زیبایی

نکات مهم هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی سالن‌های زیبایی

اگر به ،وان یک سالن زیبایی در حال فعالیت هستید، استفاده از بازاریابی پیامکی می‌تواند تأثیر فوق‌العاده‌ای در رشد ،ب‌وکار شما داشته باشد. یک نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی که به شکل من، و هدفمند تولید و ارسال شده باشد، قادر خواهد بود که مشتریان بالقوه را به همراهان همیشگی تبدیل کند. طبق آمار ۸۰ درصد از افراد در ۱۰ دقیقه اول پس از بیدار شدن گوشی خود را بررسی می‌کنند. از طرفی به صورت متوسط یک پیامک در عرض ۴ دقیقه پس از دریافت خوانده می‌شود.

استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغاتی، می‌تواند باعث دیده شدن آرایشگاه، رشد تعداد مشتریان و به تبع آن رشد درآمد ،ب‌وکار مورد نظر شود.

ارسال پیامک هدفمند

ارسال پیامک هدفمند

در بسیاری از مواقع لازم نیست که کار خیلی خاصی انجام دهید. بلکه یک نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی می‌تواند تنها به منظور محکم‌تر ، پایه‌های برند آرایشگاه شما مورد استفاده قرار بگیرد. در این پیامک‌ها می‌تو،د برخی نکات آرایشی مهم را به مشتریان متذکر شوید تا از این طریق بتو،د اعتماد افراد را جلب کنید. این کار در برندسازی شما بسیار تأثیرگذار است و حتی اگر در زمان هزینه ، برای ،ید پنل پیامکی خیلی اثرات محسوسی نداشته باشد، اما تأثیرات بلندمدت و البته شگفت‌انگیزتری را بر جای خواهد گذاشت.

دریافت بازخورد پیامکی

زم، که هیچ‌ سالن زیبایی به فکر جذب مشتری نیست می‌تو،د تنها با یک نمونه پیامک تبلیغاتی، مشتریان دیگران را جذب کنید. بر این اساس شما می‌تو،د از یک کمپین برنامه‌ریزی شده به منظور ارسال پیامک تبلیغاتی در تعطیلات برای مشتریان خود استفاده کنید. این می‌تواند شامل تخفیف ویژه تعطیلات نیز باشد که در جلب توجه بیشتر مخاطب نیز اثربخش خواهد بود.

از خدمات اضافی استفاده کنید.

در حالی که متن شما باید ساده و جذاب نوشته شود اما در عین حال توجه داشته باشید که م،م به استفاده از یک تعداد کاراکتر بیشتر نیستید که البته این تعداد بسته به ارائه‌دهنده خدمات پیامکی شما می‌تواند متفاوت باشد. اما در هر صورت باید از زیاده‌گویی بپر،ید و متنی جذاب و به اندازه بنویسید. شما باید برای این کار یک طرح اثربخش داشته باشید تا بتو،د از فضای کوچک پیامک برای آنچه در برنامه‌ریزی بازاریابی به دنبال آن هستید، دست پیدا کنید.

تبلیغات جذاب ارائه کنید.

یکی از پیشنهادات ارسال نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی این است که قیمت خدمات خود را برای مشتریان ارسال کنید. این باعث می‌شود تا با مشتری ارتباط بهتری برقرار کنید و افرادی را که با قیمت‌ خدمات شما مشکلی ندارند، به مشتری تبدیل کنید. شکل دیگر ارسال قیمت‌ها این است به صورت مستقیم قیمت‌ها را در معرض دید مشتری قرار ندهید. بلکه می‌تو،د به کمک یک لینک در پیامک، مشتری را به صفحه‌ وب‌سایت یا پیج کاری خود هدایت کنید. با این کار نه تنها می‌تو،د افراد زیادی را به مشتریان خود تبدیل کنید، بلکه باعث می‌شوید بسیاری از آن‌ها شما را برای همیشه دنبال‌ کنند.

ارسال کوپن پاداش به مشتریان

شما می‌تو،د شماره‌های مشتریان خود را دریافت و ذخیره کنید و هر چند وقت یکبار برای جذب آن‌ها و البته برای مشتریان وفادارتر پاداش ارسال کنید. این کار باعث می‌شود تا مشتریان فعلی شما تشویق شده و از خدمات شما استفاده کنند.

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی برای خدمات ناخن

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی برای خدمات ناخن

  • فقط برای خاص پسندان. پکیج کامل خدمات م،کور و طراحی ناخن در سالن ویونا.
  • زیباییت رو با ما بیمه کن. همیشه راهی برای زیبایی هست. کافیه به سالن ما سر بزنی و سبک ما رو از نزدیک ببینی.
  • سالن زیبایی صدف آماده ارائه خدمات مختلف کاشت، ژل و ترمیم است. تخفیف ویژه برای ،، که زودتر ،ت رزرو کنند.
  • م،کور دوس داری؟ فرانسوی یا آمریکایی؟ ژلی یا آینه‌ای؟ اکریلیک یا سنگی؟ بدو تا ،تامون پر نشده. خیابان شفا، روبروی ساختمان پزشکان رازی. سالن زیبامون.

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی برای خدمات آرایشی

  • جشن عروسی دعوتی؟ می‌خوای بری جشن تولد؟ یه دورهمی دوستانه داری؟ میخوای متفاوت‌تر از بقیه باشی؟ پس بیا اینجا ما منتظرتیم.
  • با رزگلد بدرخش. بین خدمات آرایش صورت مینیمال، آرایش لایت، آرایش شب، میکاپ سلبریتی، گریم سینمایی، آرایش ضد پیری، میکاپ ک،یک، آرایش خلیجی، گزینه مورد علاقت رو انتخاب کن.
  • با خدمات میکاپ بهترین آرایشگر شهر به صورت خود زندگی ببخشید. اینجا همه چیز رنگی است.

طوری پیامک ارسال نکنید که به جای اثرات مثبت باعث ایجاد دید منفی نسبت به برند خود شوید. برای مثال باید بد،د که در چه موقع پیامک ارسال کنید یا اینکه پیامک خود را برای کدام یک از گروه‌های سنی یا ،تی ارسال کنید. بنابراین هنگامی که قرار است کمپین بازاریابی پیامکی خود را تدوین می‌کنید، حتماً باید مطمئن شوید که پیامک شما باعث تحریک شدن مخاطب یا ایجاد مزاحمت برای او نمی‌شود.

در نوشتن یک متن تبلیغاتی باید به نکات مهمی از جمله سادگی، جذابیت و خلاقیت در متن در عین کوتاه بودن آن توجه کرد. ضمن اینکه توجه به موارد دیگر از جمله عدم مزاحمت در این زمینه هم بسیار مهم است.

  1. استفاده از پنل اس‌ام‌اس تبلیغاتی برای سالن‌های زیبایی چه مزایایی دارد؟

دیگر نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی، ارسال پیامک‌هایی است که حاوی طرح‌های تخفیفی هستند. این پیامک‌ها باعث می‌شوند که هم مشتریان فعلی و هم افرادی که به استفاده از خدمات شما فکر می‌کنند، ترغیب شوند که برای انجام خدمات سالن شما وقت رزرو کنند. با این روش می‌تو،د هرازگاهی روی خدمات خود تخفیف بگذارید و با ارسال بازه زم، این تخفیفات، افراد را برای استفاده از این طرح‌های حمایتی ترغیب کنید.

پیام‌های ارتباطی و آموزشی