در دنیای شلوغ امروزی ،ب وکارهایی برنده خواهند بود که از روشهای مختلف تبلیغاتی برای دسترسی به مخاطبانشان استفاده کنند. یکی از روشهای تبلیغاتی مقرون به صرفه که بیشتر ،ب وکارها نادیده میگیرند پیامک انبوه تبلیغاتی است. در این مقاله سعی کردیم به طور مختصر با مزایای این روش آشنا شویم و ببینیم استفاده از آن چه امکاناتی در اختیارتان قرار میدهد.
یکی از حقههای تبلیغاتی که می تواند برای ،ب وکار شما مفید باشد ایجاد حس اضطرار است. حتماً از خودتان میپرسید حس اضطرار به چه م،است. این حس زم، در مخاطب ایجاد میشود که شما کمبودی را به او یادآور شوید.
در چنین شرایطی دیگر حوصله خواندن پیام های بلند را ندارید. مخاطب شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر می خواهید پیامک انبوه بفرستید متنی کوتاه و جذاب آماده کنید.
در مشتری حس اضطرار ایجاد کنید
قبل از اینکه بخواهیم به بررسی جوانب مختلف پیامک های انبوه بپردازیم باید با مزایای این روش آشنا باشیم و بتو،م منافع آن را از سایر روشهای تبلیغاتی که در اطرافمان میبینیم تمییز دهیم. با وجود گسترش فناوری و رشد روزافزون آن، تمایل افراد به استفاده از پیامک هنوز کاهش نیافته است.
یکی از مشکلاتی که روش های تبلیغاتی مختلف دارند نبود برنامه ریزی برای دسترسی به مخاطب است. زم، که ارسال پیامک از طریق اینترنت را انتخاب میکنید می تو،د پیام تان را برنامه ریزی کنید و آن را در ساعت خاصی ارسال کنید و مخاطب خاصی را هم هدف قرار دهید.
روش ارسال پیامک اینترنتی چگونه است؟
همه مشتریهای شما از یک گروه نیستند. همه آنها دغدغه ها و نیازهای خاص خود را دارند. برخی از افراد ممکن است علاقهای به متنهای پیچیده نداشته باشند. در این شرایط بهتر است متنی ساده بنویسید و پیامتان را به سادگی به دست او برس،د.
از مشتری بخواهید کاری انجام دهد
به ،وان مثال میتو،د آن ها را بر اساس شهری که در آن زندگی میکنند طبقه بندی نمایید یا منطقه زندگیشان را هدف قرار دهید. تنها در چنین شرایطی است که قادر بخواهید بود پیام های شخصی سازی شده ای ارسال نمایید. بیشتر سرویس های ارائه دهنده پیامک انبوه این قابلیت را در اختیار شما قرار میدهند.
مسابقه و نظرسنجی به کمک پیامک
وجود خط اختصاصی به شما کمک میکند خودتان را در میان رقبا متمایز کنید و تصویر بهتری از برندتان در ذهن مخاطب بسازید.
ارسال بر اساس کد پستی
برخی از ،ب و کارها روشهای استفاده از کلمات را به خوبی بلد نیستند. کلمات جان دارند و میتوانند جادو کنند. یادتان باشد این شما هستید که میتو،د با کلمات جادوگری کنید و دل مخاطب را بربایید. از کلمات ترغیب کننده و جذاب در متن پیامک انبوه تان استفاده کنید تا اثرگذاری آن را دو چندان نمایید.
امکاناتی که استفاده از پیام های انبوه در اختیارتان قرار میدهند
هیچ چیز بدتر از این نیست که مخاطب خود را پیدا کنید، با او ارتباط برقرار نمایید و سپس او را در میانه راه رها کنید. این روزها مخاطبان شما بیشتر از هر زمان دیگری به توجه ویژه نیاز دارند. تحقیقات انجام شده نشان میدهد دوره توجه مخاطبان به دلیل گسترش فناوری های مختلف و پیام های تبلیغاتی که به سویشان ارسال می شود به شدت کاهش یافته است.
اگر می خواهید در ،ری از ث،ه پیام تان را به گوش مخاطب برس،د از پیامک انبوه استفاده کنید. در این روش پیام شما به سرعت در صفحه گوشی ظاهر می شود و نظر مخاطب را به سمت خود جلب می نماید.
هزینه هایتان به شدت کاهش پیدا میکند
تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید نظر مشتری تان را درباره محصول یا خدمت خاصی بد،د؟ از چه روش هایی برای اینکار استفاده کرده اید؟ اگرچه روش های مختلفی برای برگزاری مسابقه و نظرسنجی وجود دارد اما استفاده از اس ام اس های انبوه یکی از بهترین و ساده ترین روشهاست. در این شرایط با کمترین هزینه میتو،د به مخاطب خود دسترسی پیدا کنید، نظرش را بپرسید یا مسابقه ای برگزار کنید.
ارسال پیام بر اساس مشاغل
اگر می خواهید هوشمندانه رفتار کنید و ذهن مخاطبانتان را از آنِ خود کنید باید پیام های سفارشی و هدفمند هم برایشان ارسال کنید. ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق اینترنت به شما کمک میکند به چنین هدفی دست پیدا کنید.
اگرچه برخی از افراد بر این باورند که ارسال پیامک تبلیغاتی دیگر مفید و کارساز نیست اما آمار و ارقام موجود چیز دیگری را نشان میدهد. در ادامه سعی میکنیم به بررسی این موضوع بپردازیم و ببینیم ارسال پیامک انبوه چگونه میتواند به رشد ،ب وکار شما کمک کند و پیام تبلیغاتی تان را به بهترین شکل ممکن در اختیار مخاطبان قرار دهد.
ارسال اس ام اس یک روش بی نظیر برای تسخیر قلب مشتریان
اگر ،ب وکاری دارید که خدمات آن بر اساس گروههای شغلی مختلف متفاوت است بدون شک استفاده از این قابلیت میتواند برایتان بسیار مفید باشد. اگر میخواهید از این قابلیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید پیام هایتان را بر اساس مشاغل مختلف طبقه بندی نمایید و هر پیام را به دست مخاطب خاصی برس،د.
داشتن خط اختصاصی
بعد از اینکه مخاطب خود را شناختید و زمان ارسال پیام را هم پیدا کردید باید به سراغ نوشتن متن پیام بروید. اگر بد،د متن پیام چقدر در موفقیت تبلیغات شما موثر است بدون شک آن را نادیده نمیگیرید. برای اینکه بتو،د پیام موثر و گیرایی بنویسید روش های مختلفی پیش رو دارید. در ادامه سعی می کنیم به طور خلاصه این روش ها را با هم مرور کنیم.
تا جایی که می تو،د خلاصه و کوتاه بنویسید
اگر شما هم دوست دارید تا از ارسال اس ام اس انبوه نتیجه خوبی بگیرید، میتو،د با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.