شما به ،وان مدیر یک آزمایشگاه حتماً مید،د که خیلی از بیماران استرس و عجله دریافت نتیجۀ آزمایش را دارند، یا پاسخ مثبت تست برخی بیماریهای سخت مانند سرطان باید حتماً همراه با مشاوره درم، و پزشکی باشد. تعدادی از مراجعان هم سن بالایی دارند، نمیتوانند منتظر وقت بمانند!
ارسال پیامک متناظر یکی دیگر از کاربردیترین ماژولهای آزمایشگاه است تا بتواند برای هر بیمار پیامهایی را به صورت زماندار و با متنهای متفاوت ارسال کند. یادآوری زمان آزمایش، یادآوری چکاب ماهانه یا سالانه، یادآوری نکات مهم قبل مراجعه برای بیماران بهویژه بیماران خاص از خدمات مهم هر کلینیک است که با ابزار پیامک متناظر رسیدگی به آن هزینه زیادی نمیخواهد و سریع انجام خواهد شد.
حالا به نظر شما اطلاعرس، لازم و ارتباط دو طرفه با مشتری چگونه انجام میشود؟ چه راهحلهایی به ذهنتان میرسد که هم تبلیغات و بازاریابی برای آزمایشگاه باشد، هم ارتباط دوطرفه مجموعه و بیمار فراهم کند و هم خدمات بهتری ارائه دهد؟
حالا دیگر کمتر ،ی را میتو،د پیدا کنید که از شبکههای اجتماعی استفاده نکند. اینستاگرام، لینکدین و تلگرام را شاید بتوان کاربردیترین شبکههای اجتماعی دانست که به پرسنل آزمایشگاه این فرصت را میدهد تا ارتباطی دو طرفه با بیماران داشته باشند.
بدون شک مدیر این آزمایشگاه با ابزار ارسال منطقهای این پیامک را ارسال کرد، که من و چندتا از دیگر همکاران آن را دریافت کردیم. طرف قرارداد بودن با همۀ بیمهها دیگر مزیت این کلینیک تازه تاسیس بود که باعث شد برای چکاب سالانه سری به آنجا بزنیم.
به راحتی آب خوردن به بیماران وقت بدهید!
بیماران هم از این قاعده مستثنی نیستند و معمولاً درباره پزشک، کلینیک یا حتی بیماریشان در گوگل سرچ کرده و همان نتایج صفحه اول را میخوانند. در واقع کمتر کاربری را میتو،د پیدا کنید، که به سراغ صفحات بعدی برود. گوگل ادز یا تبلیغات گوگل در همین نقطه به آزمایشگاه شما کمک میکند تا با قرار گرفتن در لیست پنج رتبۀ اول گوگل یکی از همان نتایجی باشد که بیمار روی آن کلیک میکند.
یک آزمایشگاه کامل، پنل پیامکی کم دارد!
حالا اگر آزمایشگاه بخواهد انجام این آزمایشها را به شهروندان اطلاعرس، کند، چه راهی را پیشنهاد میدهید؟ ماژول ارسال پیام با “فیلتر سن و جنس” برای همین نیاز طراحی شده است تا انجام تستهای مربوطه را برای همان گروه ارسال کند. مثلا ارسال پیامکهای زیر را در نظر بگیرید:
تست ماموگرافی روزهای فرد از ساعت 14 تا 20 در آزمایشگاه سلامت انجام میشود
ارسال ایمیلی که حاوی اطلاعات مفید و مهم دربارۀ روشهای تشخیص بیماری و انجام تستهای به روز باشد، میتواند توجه بسیاری از مراجعان را به خودش جلب کند. در این ایمیل، بعد از توضیحات مختصر میتوان به مراجعان اطلاع داد که دستگاه یا روش گفته شده در متن ایمیل، در آزمایشگاه موجود است یا این تست با شرایط خاص در مجموعه انجام میشود. البته یادتان باشد که ایمیل مارکتینگ مست،م داشتن آدرس ایمیل مراجعان است و بنابر آمار بیش از نیمی از ایمیلها خوانده نمیشود.
موتور جستوجوی گوگل و استفاده از گوگل ادز
اولین کاری که باید به،وان صاحب کلینیک تازه تاسیس انجام دهید، معرفی مجموعه به مناطق اطراف است. با ماژول پیامپ سامانۀ ارسال اس ام اس میتو،د پیامک معرفی و شروع کار را در سطحی وسیع و با هزینۀ پایین برای ،نان نزدیک به کلینیک و اطراف آن ارسال کنید.
در این شبکهها با روشهای مختلف میتوان دربارۀ انواع آزمایش با بیماران صحبت کرد و اگر نیاز به مشاوره قبل از آزمایش و یا رعایت تغذیه باشد، به بیماران مشاوره داد تا با روند انجام تست آشنا شوند. برای همین بسیاری از کلینیکها این روزها در شبکههای اجتماعی حضور دارند تا دربارۀ آزمایشهای مختلف، نکات بهداشتی، آزمایشهای جدید با بیماران صحبت کنند.
حالا چاره چیست؟ صاحب آزمایشگاه با چه روشی میتواند مجموعه را بهتر مدیریت کند که هزینه پایینی داشته باشد، از ازدحام مراجعان و معطل ماندن آنها کم کند و خدمات قابلقبولتری ارائه دهد؟ راه حل ادارۀ بهتر آزمایشگاه، ارائه خدمات متفاوت و پاسخگویی سریعتر به مشتری پنل پیامکی آزمایشگاه است.
پنل پیامک آزمایشگاه، نرمافزاری اینترنتی است که امکان ارسال پیام به کاربران مختلف را دارد تا بتو،د در زم، کوتاه و با هزینۀ من، پیامی مشخص یا چندین پیام متفاوت را به شمارههای مختلف ارسال کنید.
مزایای پنل پیامک آزمایشگاه ها
پزشکان محترم امکان انجام تست CBC برای بررسی فاکتورهای خونی در کلینیک سلامت انجام می شود