افزودن لینکهای مجازی مانند لینک وبسایت یا لینک پیج اینستاگرام، شماره تماس و یا ذکر آدرس مجموعه کاری خود نیز برای معرفی و تبلیغ بیشتر، میتواند کاری عاقلانه باشد که البته طبق قو،ن اپراتوری ایران تنها با خطوط اختصاصی قابل ارسال است، این بدان م،است که قطعاً با خطهای عمومی قابل ارسال نخواهد بود.
پیشنهاد لغو اشتراک
این بخش از مطلب را به تعدادی نمونه متن پیامک تبلیغاتی اخذ ویزا و اقامت اختصاص دادهایم تا بخو،د و از آنها ایده بگیرید:
- اقامت دائم کانادا-برای سنین ۲۵ الی ۳۵ -برای مشاوره-تلفن تماس: …
- اقامت فوری کانادا و ،ستان-تحصیل رایگان در اروپا-شماره تماس
- اقامت کانادا (کل خانواده) با مجوز رسمی (تضمینی) شماره تماس
- اخذ اقامت سریع خانواده با ،ید ملک ۲.۵ میلیاردی در پنجمین کشور امن دنیا-تلفن تماس
- اخذ اقامت اروپا از طریق اثبات تمکن مالی، گلدن ویزا، سرمایه گذاری، الحاق به خانواده توسط گروه وکلای …. – شماره تماس
- اقامت کانادا کل خانواده آژانس… با مجوز رسمی شماره تماس
- آفر ویژه اقامت فرانسه با ۳۰% تخفیف تا پایان مهر ماه-شماره تماس
- ثبت نام اقامت رایگان آمریکا-لاتاری-حضوری-غیرحضوری-محدوده آدرس-شماره تماس
- ثبت شرکت در دبی ۱۰۰% ایر، همراه با افتتاح حساب بانکی و اقامت سه ساله-نام شرکت-شماره تماس
شفاف و واضح نوشتن متن پیامک تبلیغاتی نیز حائز اهمیت است، زیرا استفاده از کلمات پیچیده و تخصصی افراد را دچار سردرگمی میکند. پس باید همه چیز را شفافسازی کنید و چیزی را برای مخاطبان باقی نگذارید که کشف کنند.
تأکید بر کلمات مهمتر
بر اساس قانون اپراتورهای ارسال پیامک، پیشنهاد لغو اشتراک باید در پیامک تبلیغاتی وجود داشته باشد اما اگر بخواهیم دقیقتر نگاه کنیم، خواهیم دید که وجود گزینه لغو اشتراک و ذکر آن با ارسال عددی خاص میتواند دست کاربر را برای انتخاب باز بگذارد و اختیار را در این زمینه به او بدهد.
نمونه متن پیامک تبلیغاتی اخذ ویزا و اقامت
به همین دلیل شرکتی که پیامک تبلیغاتی اخذ ویزا و اقامت را ارسال میکند، نباید تنها به اطلاع رس، درباره اه، و تبلیغات خود اکتفا کند، بلکه باید در راستای آمادهسازی پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار و رعایت اصول نگارشی آن نیز گام بردارد تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. اینگونه است که پیامک تبلیغاتی هدفمندتر و تأثیرگذارتر خواهد بود، ضمن اینکه میزان اهمیت ارسال آن، دو چندان میشود. بنابراین اگر در مسیر ،ید پنل اساماس قدم برداشتهاید و بازاریابی پیامکی را شروع کردهاید، فراموش نکنید که باید نکات ذیل را رعایت کنید تا هدفمندتر این کار را انجام دهید.
ایجاد اعتماد در مخاطبان قدم بعدی نوشتن متن پیامک تبلیغاتی است. لازم نیست مانند نامه اداری پیامک را با سلام و عرض ادب شروع کنید. تنها کافی است با کلمات گیرا و جذاب، آغازی صمیمانه داشته باشید. صمیمیت یکی از مؤثرترین راهها برای ایجاد ارتباط مثبت با مخاطبان است. عباراتی مانند دوست عزیز، مشتری همیشه همراه، کلیدی و مهم محسوب میشوند و بر جذابیت متن پیامک تبلیغاتی شما میافزایند. پیامک حاوی نام مشتری (بکار بردن نام کوچک فرد مخاطب) یا شعار تبلیغاتی در خط ابتدایی پیام میتواند به شخصی سازی این نوع پیامک نیز کمک کند.
مختصر و کوتاه بودن متن پیامک
ایجاد اعتماد در مخاطبان با استفاده از کلمات جذاب
امتیاز به این مطلب