راهنمای ارسال پیامک با نام تجاری + مزایا و معایب

علاوه‌بر مزایا، ارسال پیامک با نام تجاری ویژگی‌های مثبت دیگری هم دارد که در ادامه برایتان آوردیم:

  • اعتبار به برند
  • جذب اعتماد مخاطب
  • من، برای شرکت‌های حقوقی، هولدینگ‌های معروف مثل دیجی‌کالا و سازمان‌های ،تی
  • سرعت بالای ارسال پیام
  • دریافت آبونمان به دو صورت ماهانه و یا سالانه

معایب ارسال پیام با نام تجاری

کار جالبی بود. اول تعجب کردم، بعد پیام را کامل خواندم. وارد سایتشان شدم تا ببینم چه محصولاتی دارند! البته ،ید نکردم، ولی به نظرم صاحب این برند آدم باهوشی بود. با ارسال پیامی متفاوت دنبال برندسازیست و برای مشتری‌هایش ارزش قائل است.

تقریباً هر روز اس ام اس‌های تبلیغاتی زیادی برای مردم ارسال می‌شود. ،ب‌وکارها برای این‌که بین تمام این پیامک‌های تبلیغاتی بیشتر در ذهن مخاطب متمایز شوند، بهتر است به‌جای سرشماره‌‌ها از نام تجاری برای ارسال پیامک استفاده کنند.

خط تجاری شبیه بقیه خطوط است. تا زم،که خط تبلیغاتی دارید، به لیست سیاه دسترسی نخواهید داشت. با خدماتی ، خط تجاری، می‌تو،د به بلک لیست پیام بفرستید. یادتان باشد که از خطوط خدماتی، اجازه تبلیغات ندارید. این خطوط صرفا برای اطلاع‌رس، استفاده می‌شوند.

قو،ن و مقررات خطوط تجاری

هزینه فعالسازی سالانه این سرویس (در زمان نگارش این مقاله) حدود 500 میلیون تومان و هزینه ماهانه حدود 20 میلیون است. البته این هزینه شامل مالیات بر ارزش افزوده هم می‌شود. در ضمن، قیمت هر پیام ارسالی این سرویس طبق ج، تعرفه است. پس در قیمت خیلی تفاوتی با پنل معمولی ندارد.

1- تصویر کارت ملی هوشمند
2- تصویر جواز ،ب و یا پروانه ،ب
3- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)

مدارک مورد نیاز جهت سفارش خط حقوقی و خطوط 021

برای استفاده از این سرویس، باید حتماً مدارک زیر را ارائه دهید:

  • رو،مه رسمی
  • آگهی تاسیس و رو،مه آ،ین تغییرات
  • کپی کارت ملی مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره
  • برگه تائید شناسه ملی و کد اقتصادی

ارسال پیامک از خطوط ثابت

بستگی به این دارد که بخواهید به‌صورت حقیقی اقدام کنید یا حقوقی، در هر صورت با ارائه مدارک زیر می‌تو،د از این خطوط استفاده کنید. در ضمن برای استفاده از این خطوط باید حتماً مالک خط باشید.

مدارک مورد نیاز جهت سفارش خط حقیقی 021 و 026

توصیه می‌کنم برای کنترل هزینه‌ها با یک شماره من،، بازاریابی پیامکی را شروع کنید، با گسترش ،ب‌وکارتان می‌تو،د برای دریافت نام تجاری درخواست دهید.

تعرفه ارسال پیام کوتاه با نام تجاریارسال پیامک با نام تجاری

اگر بخواهید برای ارسال پیامک از خطوط ثابت استفاده کنید، مزایای زیر در قاختیارتان رار می‌گیرد:

  • ارسال پیامک با شماره‌ای متفاوت از سرشماره‌های 1000-2000 یا 3000
  • نیاز به نوشتن اطلاعات تماس ندارد. خطی که پیام را فرستادید، همان شماره دفترتان است
  • ارتباط و تعامل آسان با مشتری
  • هزینه مقرون‌به‌صرفه و بدون آبونمان برای ارسال پیامک
  • هزینه ی،ان با دیگر سرشماره‌ها در ارسال پیامک‌

مدارک دریافت خط ثابتارسال پیامک با نام تجاری + جمع‌بندی

ظهر با صدای اس ام اس توجهم جلب شد. در ،مت نوتیفکشن به جای شماره، اسم دیدم! تعجب کردم چون مخاطبی با این اسم در لیستم نبود. اما بعد دیدم این مورد، در اصل همان ارسال پیامک با نام تجاری است.پیام روبیکا

اگر امکان پرداخت هزینه ارسال پیامک با نام تجاری را ندارید، ارسال پیامک از خطوط ثابت 021 و 026 پیشنهاد خوبیست. این روش تاثیر خوبی در مشتری دارد.از دیگر شماره‌های ارسال پیام متمایز است. باعث برندسازی می‌شود. از طرف دیگر، شماره دفتر کارتان را مستقیماً در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. حالا اگر مشتری نیاز به تماس داشته باشد به شماره‌ای که برایش پیامک فرستادید، زنگ می‌زند.

مزایای ارسال پیام با خط ثابت

1- تصویر کارت ملی هوشمند
2- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)
3- ارسال آ،ین رو،مه رسمی شرکت
4- ارسال معرفی نامه نماینده شرکت

جمع‌بندی

اگر برای ،ب‌وکارتان تبلیغاتی متفاوتی می‌خواهید، در ادامه با مزایا و معایب، تعرفه و شرایط پیام با نام تجاری آشنا شوید. مطئن هستم که برای استفاده از این روش برنامه‌ریزی خواهید کرد.

ارسال پیامک با نام تجاری چیست؟

یادتان باشد که مزایای نام تجاری از معایبش بیشتر است. دعین‌حال برای استفاده از این روش باید دربارۀ معایبش هم بد،د:

  • این خطوط امکان دریافت پیامک از طرف مشتری را ندارند
  • فعالسازی این خطوط زمان‌بر است
  • تایید نام تجاری توسط اپراتور  20 تا 40 روز کاری زمان لازم دارد
  • هزینه و آبونمان این خطوط زیاد است

ارسال پیامک با نام تجاری معایب خودش را هم دارد. پیشنهاد می‌کنم، علاوه‌بر خط تجاری حتماً از خطوط دیگر هم استفاده کنید تا این معایب را پوشش دهد.

حالا شاید بپرسید که برای این مورد باید چه نام‌هایی انتخاب کرد؟!

،اوین تجاری شامل چه مواردیست؟

قطعاً نگران ،ب‌و کارتان هستید. دغدغه سود بیشتر و پیشرفت دارید. شاید حتی روش‌های بازاریابی مختلف را امتحان کردید. اما بهتر است دیگر برای هر ابزاری هزینه نکنید. تلاش کنید تا با کمترین هزینه، بهترین تبلیغات را انجام دهید. بیشترین سود را داشته باشید. هزینه اولیه شما برای تبلیغات، با فروش بالا و جذب مشتری بیشتر به شما برمی‌گردد.

تا اینجا مفصل درباره ارسال پیامک با نام تجاری صحبت کردیم. اگر دنبال روشی متفاوت برای بازاریابی پیامکی هستید، می‌تو،د هزینه‌هایش را بپردازید و البته دنبال تاثیر بیشتر روی مشتری هستید، این روش بهترین انتخاب است.

اگر می‌خواهید ارسال پیامک با نام تجاری را شروع کنید، برای دریافت فوری پنل در صفحه اصلی ملی پیامک ثبت‌نام کنید. برای مشاوره با 02163404 تماس بگیرید. اگر هم سوالی دارید، برایمان در انتهای همین متن بنویسید.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/send-،nded-sms/

یادتان باشد، حدود دو ماه هم برای تائید نام تجاری زمان نیاز دارید. بعد از ثبت درخواست، 60 روز زمان برای کارهای ثبت نام تجاری لازم دارید و با تائید اپراتور می‌تو،د شروع به ارسال پیامک کنید. در ضمن نام تجاری شما از همان اپراتوری صادر می‌‎شود که خطش را دارید. به ،وان مثال، اگر از اپراتور 1000 خط گرفتید، نام تجاری هم از طرف همین اپراتور است.

ارسال پیام به لیست سیاه مخابراتارسال پیامک با نام تجاری

حالا ،ت قو،ن ارسال پیامک با نام تجاری است. همانطور که در ،مت تعرفه گفتیم، هزینۀ نام تجاری با،ت. از طرف دیگر، ثبت‌نام شزمان‌بر است. به تائید اپراتور هم نیاز دارد. بهتر است اول شرایط را بررسی کنید. مدارکتان را آماده کنید و بعد درخواست دهید.

این روش جذابیت بصری برای مخاطب ایجاد می‌کند. نام برندتان را در ذهن مشتری ماندگار می‌کند و‌ باعث اعتمادش می‌شود. از طرف دیگر، این پیامک‌ها هویت‌دار است. در نتیجه شانس خواندن پیامتان بیشتر می‌شود. البته یادتان باشد که باید متن جذابی برای پیامکتان بنویسید تا روی مخاطب تاثیر بگذارد.

ویژگی‌های مثبت خطوط نام تجاری

اگر بخواهیم صادقانه پیشنهاد دهیم، خط تجاری هزینه بسیار زیادی برای مجموعه دارد. آبونمان این خطوط در سال جدید بیشتر هم می‌شود. استفاده از این خطوط برای ارگان‌های ،تی و بزرگ صرفۀ اقتصادی دارد. ولی اگر ،ب‌وکارتان کوچک و نوپاست، پیشنهادم انتخاب سرشماره رند است.

اگر شرکت ثبت‌شده دارید. از بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنید. گردش مالی‌تان با،ت و می‌تو،د هزینه ارسال با نام تجاری را بپردازید، بد نیست که از مزایای این روش استفاده کنید.

برای ارسال پیامک با نام تجاری علاوه‌بر نام شرکت، سازمان یا موسسه، می‌تو،د از موارد زیر هم استفاده کنید:

  • نام محصول
  • اسم فروشگاه (مثل دیجی‌کالا)
  • ،وان فروشگاه اینترنتی (مثل اسنپ فود)
  • نام اپلیکیشن (مثل روبیکا)

مزایای ارسال پیام با نام تجاریمزایای ارسال پیام با نام تجاری

بعد از مزایا و معایب ارسال پیامک تجاری، ،ت تعرفه است. برای شروع کار، باید پنل اختصاصی داشته باشید. بعد از دریافت پنل، سفارش خط بدهید. برای سفارش خط، یکی از سرشماره‌های 1000، 2000، 3000 یا 5000 را انتخاب کنید. در مرحله دوم برای نام تجاری درخواست دهید.

شاید برای شما هم پیامکی آمده که جای سرشماره، نام شرکت به ،وان فرستنده روی صفحه گوشی درج شده است. این ویژگی که باعث تاثیر بیشتر و دقت نظر خواننده پیام می‌شود با ارسال پیامک‌های نوروزی رئیس جمهور باب شد.

پیام تبریک روح،حتماً پیامک‌های سال نو رییس جمهور را دیدید. در صفحۀ پیام اسم ارسال کننده شبیه مخاطبی که در لیست شماست، درج می‌شود. به این ویژگی در سامانه‌های پیامکی “ارسال پیامک با نام تجاری” گفته می‌شود.

حتماً با لیست سیاه مخابرات آشنا هستید. لیست سیاه ی،ی شماره‌هایی که دریافت پیام تبلیغاتی را مسدود ،د. پس اگر از خطوط تبلیغاتی پیامی به لیست سیاه بفرستید، به دستش نمی‌رسد. حالا سوال مهم، آیا با نام تجاری می‌توان به لیست سیاه پیام فرستاد؟

شاید بخاطر هزینه‌های ارسال پیامک با نام تجاری، نظرتان عوض شده باشد. ملی پیامک پیشنهاد دومی هم دارد. می‌تو،د ارسال پیامک با خطوط ثابت را امتحان کنید.