مزایای فوقالعاده بازاریابی پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی
[کل: ۵ میانگین: ۴.۸]
منبع: https://sms.ir/sms-marketing-for-ecommerce/
در این میان تلاش شد که هم از طریق شبکههای اجتماعی و هم دیگر روشهای تبلیغات ،بوکارهای آنلاین خود را به مشتریان شناسایی کنند. شاید هر چند وقت یکبار یک متد جدید معرفی شد و در فروش بالا نیز تاثیر داشت اما پیام کوتاه همچنان مورد استفاده قرار گرفت و اساماس مارکتینگ رکن اصلی تبلیغات بود. تاثیر مثبت و کاربرد فوقالعاده بازاریابی پیامکی در فروش اینترنتی آنقدر چشمگیر بود و هست که هنوز بازاریابان از آن بهره میبرند. در ادامه بیشتر شما را با مزایای این روش و دلایل استفادهی آن آشنا خواهیم کرد.
در سالهای اخیر شبکههای اجتماعی بخش عظیمی از تبلیغات آنلاین ،بوکارها را در اختیار گرفتهاند. تبلیغات کلیکی، بنرهای آنلاین، تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام از جمله این موارد هستند. اما اتفاقی که برای سالها بازخورد من، و قابل قبولی هم از نظر مشتری و هم فروش به دست آورده، بازاریابی پیامکی (SMS Marketing) است. مزایای این روش به بازاریابان کمک میکند تا کمپینهای فروش و تبلیغاتی موفقی را داشته باشند.
مزایای کلی استفاده از پیام کوتاه در یک تجارت الکترونیکی نیز با رضایت بالای مشتری مشهود است. مخاطب امروزه از تمام پلتفرمهای مجازی برای بدست آوردن نیازهای خود استفاده میکند. اما نکتهی مهم این است که هنوز پیامک را به رسمیت شناخته و پذیرای تبلیغات و اطلاعرس، از این طریق هم است. نکتهی دیگر هزینهی کم ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است. برای بازاریابان این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است که بودجهی کمی برای روش تبلیغاتیای با بازخورد من، اختصاص دهند. بنابراین بهترین فرصت برای بازاریابان این است که از ارسال انبوه پیامک به مخاطبان جهت رشد ،بوکار و فروش خود در حال حاضر استفاده کنند.