شما میتو،د یک لینک نظرسنجی را برای مشتریان خود ارسال کنید و از آنها بخواهید بازخورد فروشگاه شما را ارائه دهند. این کار میتواند به جمع آوری نظرات، پیشنهادات و توصیههای آنها کمک زیادی کند و به برنامهریزی کمپینهای آینده خود بر این اساس کمک کند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
آیا میدانستید که ۹۸ درصد از تمام پیامکها توسط گیرنده باز شده و خوانده میشوند؟ علاوه بر این، پیامهای کوتاه معمولاً در عرض ۳ ث،ه پس از دریافت باز میشوند. این مقدار را با ۲۰ درصد میانگین نرخ باز ایمیل و بازاریابی پیامکی مقایسه کنید. وقتی مشتری صدای ،زش گوشی خود را در جیبش احساس میکند یا صدای پینگ را میشنود که او را از یک پیام متنی مطلع میکند، به احتمال زیاد به پیامک نگاه خواهد کرد. این ارتباط به م،ای واقعی کلمه دیده میشود که تقریباً میتواند تضمین کند که دیده خواهد شد.
سرعت و انعطاف پذیری
از آنجایی که همه افراد یک حساب ایمیل، فیسبوک یا اینستاگرام ندارند، پیامک تنها رسانهای است که با هر دستگاه تلفن همراهی سازگار است. بنابراین، بازاریابی پیامکی بهترین ابزار برای دستیابی به تعداد زیادی از مشتریان در یک لحظه است. وقتی یک کمپین پیامکی برای تبلیغات فروشگاه ارسال میشود، تعداد بازدیدکنندگان در آن زمان خاص افزایش سریعی مییابند.
روشهای سنتیتر بازاریابی نیز در مورد اینکه چه ،ی آنها را میبیند و میخواند، در مضیقه هستند. برای هر صاحب ،بوکار باهوشی، ضروری است که هر پیام بازاریابی که منتشر میشود تا حد امکان هدفمند باشد. این موضوع هزینههای ارتباطات را پایین نگه میدارد. از آنجایی که بازاریابی پیامکی عمدتاً مبتنی بر مجوز است، به احتمال زیاد با افرادی ارتباط برقرار میکنید که قبلاً با آنها رابطه داشتهاید و با دریافت پیامهای بازاریابی از شما موافقت کردهاید. فروش مجدد به مشتریان فعلی حداقل ۵ برابر آسانتر از یک مشتری جدید است،
ارتباط شخصی بیبدیل
«مریم عزیز، از ،ید شما در مجموعه مانسی متشکریم. سفارش شما ارسال شد و تا فردا به دست شما خواهد رسید.»
،بوکار شما باید با دنیای تجارت مدرن سازگار شود. انعطافپذیری کلید این سازگاریهای مداوم است. بازاریابی پیامکی تقریباً زمان تحویل صفر دارد و اجازه میدهد تا در عرض چند دقیقه با مخاطبان هدف ارتباط ایجاد کنید. پلتفرم سرویس پیام کوتاه به ،بوکارها این امکان را میدهد که فوراً به رویدادهای روز یا تبلیغات رقبا پاسخ دهند. این موضوع به شما امکان میدهد یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید و بتو،د در بازار پارچه در صدر بهترینها قرار گیرید.
هزینه کم در مقایسه با بازگشت سرمایه خوب
به منظور تشویق ،یدهای مکرر، میتو،د معاملات انحصاری را به مشتریان ممتاز خود ارائه دهید که به آنها انگیزه میدهد تا مشتری وفادار برند شما شوند و تجربه کلی مشتری را بهبود بخشند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
فروشگاه خود را بدون دردسر با پیامک تبلیغ کنید. پیامک به ،وان تنها کانال بازاریابی که بالاترین نرخهای بازگشایی را دارد، میتواند ابزار سودآوری باشد و این قابلیت را دارد که حدا،ر ارزش را از حداقل سرمایه گذاری به دست آورد. ،دهفروشان میتوانند پیشنهادات ویژه، معاملات هیجانانگیز و کوپنهای تخفیف را برای گروه هدف مشتریانشان ارسال کنند و تنها با یک کلیک برند خود را تبلیغ نمایند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
یکی از آزاردهندهترین چیزها در زندگی دریافت پیامهای هر،مه است. اما با ظهور کدهای کوتاه، شرکت در جریان پیامک و ،وج از آن برای مشتریان شما فوری است. اگر مشتریان شما دیگر مایل به دریافت پیامک شما نباشند، میتوانند پیام را لغو کنند. این به تصویر مثبت برند و سطح رضایت بالای مش،ین کمک میکند.