“آیا پرواز تاخیر دارد؟”، “هواپیما دچار نقص فنی شده است و پرواز چندین ساعت به تاخیر میافتد؟”، “آبوهوا برای پرواز نامساعد است؟”
البته که میتو،د از ایمیل یا شبکههای اجتماعی برای بازایابی کار خود استفاده کنید، اما آیا تا به حال ،ی را دیدید که همهٔ ایمیلهای دریافتی را چک کند؟ یا ،ی که همهٔ پیامهای تلگرام یا اینستاگرام خود را بخواند؟
خانم رضوی: نه! معلومه که نه. شما شمارهٔ منو از کجا دارید؟
در ادامه انواع تبلیغات برای آژانس هواپیمایی را توضیح میدهیم.
بازاریابی و تبلیغات وبسایت
به موازات جا افتادن بازاریابی پیامکی در میان ،بوکارها، یک باور عمومی غلط در جامعه ترویج یافت که پیامکهای تبلیغاتی آمدند، که آسایش مردم را از آنها بگیرند. مردم حق داشتند، اما ایراد کار کجا بود؟ ایرادی که در بازاریابی پیامکی وجود داشت، در حقیقت ایراد این بازاریابی نبود، بلکه ،بوکارهایی بودند که بدون دانش کافی، به صورت رگباری برای مخاطبان پیامکهای تبلیغاتی فرستادند. پیامکهایی که بدون هدفگذاری صحیح بیهوا و تصادفی به سمت مشتریان پرتاب میشدند. مخاطب، که شاید هیچ ارتباطی با آن مشاغل نداشتند.
از مشتریان خود بخواهید در صورتی که میخواهند از جدیدترین تورها و برنامههای تفریحی شما باخبر شوند، با ارسال یک کلمه کلیدی به سامانه پیامکی از جدیدترین برنامهها باخبر شوند. مش،ین سامانه پیامکی شما باید اولین ،، باشند که از جدیدترین اخبار و برنامههای سفرهای شما باخبر شوند.
خانم رضوی: آقا تروخدا بگید این طیارهتون قراره کِی پرواز کنه؟ به خدا من کار و زندگیمو ول کردم که به این پرواز برسم! بیمارستان بودم جونِ بچهام.
آژانس هواپیمایی آسیا پرواز
آ،ین سفرها و تورهای مسافرتی
حفظ مشتری دیروز راحتتر و مقرون بهصرفهتر از جذب مشتری فرداست!
به تجربۀ شرکت هواپیمایی ساوت-وست (Southwest) در آمریکا توجه کنید.
در این مقاله، ابتدا روشهایی که برای تبلیغات آژانس هواپیمایی وجود دارد را نام میبریم و پس از آن پیشنهاد ویژهٔ خود را که پنل پیامکی ملی پیامک است را معرفی میکنیم. قرار است ببینیم که چگونه آژانسهای هواپیمایی میتوانند به بهترین نحو از بازاریابی پیامکی استفاده کنند و اس ام اسهای که ارسال میکنند، به محبوبترین پیامکهای مشتریانشان تبدیل شوند. پس صبورانه ادامهٔ مطلب را بخو،د.
انواع روشهای تبلیغات برای آژانس هواپیمایی
پذیرش فرودگاه: از شما معذرت میخوام سرکارِ خانم. اما جسارتاً شما پیامک تاخیر پروازتون را دریافت نکردید؟
انتخاب زمان من، برای ارسال پیامک، کلید موفقیت شماست. مثلاً شنبهها بهترین وقت برای نوید دادن یک آ، هفتهٔ به یادماندنی برای مشتریان است. مخاطبان وقتی به آ، هفتهٔ هیجانانگیز فکر میکنند، انگیزهٔ آنها برای کار ، نیز افزایش مییابد. چه ،ی میتواند با وسوسهٔ یک آ، هفته لذتبخش مق، کند؟
تحقیقات نشان دادند که 98% پیامکها توسط مخاطبان دیده میشوند. اما علت این مسئله چیست؟ چرا شبکههای اجتماعی با این حجم از تنوع محتوا (ویدیو، ع،، کلیپ صوتی و …) کمتر از پیامکها دیده میشوند؟
فقط 350 هزار تومان
بازاریابی پیامکی بهترین روش برای حفظ مشتریان ثابت است، بهوسیلهٔ سامانه پیامکی، میتو،د با مشتریان در ارتباط باشید، بهراحتی میتو،د ذائقهٔ مشتریان همیشگی خود را بشناسید و متن، با سلیقهٔ آنها پیامک ارسال کنید. در ادامه این مسئله را روشنتر میکنیم.
چرخهٔ تبلیغات پیامکی را سریعتر به راه بیاندازید
اگر به تبلیغات هدفمند و پربازده اینستاگرام علاقهمندید، به صفحۀ تبلیغات اینستاگرام ما در دیدوگرام مراجعه کنید.
هتل 4 ستاره پارسیان
“وای بازم اساماس تبلیغاتی! به خدا کشتنمون. راهی نیست بشه اینارو قطع کرد؟”
در ایمیل مارکتینگ باید در نظر داشته باشید که ارسال اسپم و استفاده از لیستهای ایمیل آماده، سبب میشود که به آژانس هواپیمایی شما ضربه وارد شود.
آژانسهای مسافرتی زیرمجموعههای نسبتاً کوچکی از صنعت بزرگ و درآمدزای گردشگری هستند. فصل تابستان، بازار رقابت بین آژانسهای مسافرتی و تورهای گردشگری داغ است. در تابستانهای داغ رقابت، باید راهی برای متمایز شدن یافت. راه متمایز شدن در یک کلمه خلاصه میشود! تبلیغات.
پیش از آنکه صحبتی کنیم، پیشنهاد میکنیم مکالمه زیر را مطالعه کنید:
اگر شما هم در زمینه تبلیغات آژانس هواپیمایی روشی میشناسید، در ،مت دیدگاهها برای مخاطبان ملی پیامک بنویسید.